Azeton Skrevet Juni 27, 2009 Share Skrevet Juni 27, 2009 Er det generelt mye rust overalt? Rusthullet under pakninga, Det den på bakplata? Så da må hele bakplata skiftes ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juni 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2009 Er bare rust der som jeg har nevnt. Det under pakninga er på bakplata ja. Tror ikke hele bakplata må skiftes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 bump 45k / bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 send meg en PM vis du selger kompressor og tilbehør, da er jeg MEGET interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Hei. Det ser ut til at jeg beholder kompressoren og tilbehøret, men bilen skal fortsatt selges. mvh Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hei! Bilen er fortsatt til salgs! MÅ VEKK før vinteren, så selges rimelig inkludert kompressorkit og hartge replica 18" felger(som nye). Har også to sett med dyser som kan medfølge(345cc og et sett orginale). Eneste som ikke medfølger er vinterdekka, dem må jeg ha selv. Hadde tenkt meg rundt 35k for alt. Det mener jeg er veldig billig! Ved interesse, ta kontakt på pm eller her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yesiam Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 kan by 30k er du interesert i noe slags bytte av noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudden Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hene holde du til?? i landet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hene holde du til?? i landet?? Ørsta.. 50-60mil fra oslo. Vestlandet elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmermafian Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 heisann ser at det er en annen og som har spurt om du selger kompressor kitett separert... mn om du er villig til og selge det så er jeg keen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg