pgice Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 YO Ullsok jag köper fälgarna och däcken (om inte däcken är helt slitna nu?) för 8000 Norska kronor. men jag kan inte komma upp och hämta dom föräns tidigast nästa helg. Deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 står riktignok at han ikke skal selge allikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pgice Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 står riktignok at han ikke skal selge allikevel da allt är till salu för rätt pengar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaInMaN Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Et teknisk spørsmål til TS, Tenker å sette på et likt sett med felger på min E36, så lurer derfor på hva din erfaring har vært med de? Har du måttet valse hjulbuene eller gikk det greit uten? og til sist men ikke minst, jeg for det godkjent av biltilsynet siden jeg skal dit for å få godkjent senke settet på 20-65. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå