CS Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Kjipt at de ikke passer. E39 felger blir feil innpress på e46
Solesvik Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Bummer Får vel bli nye dekk og felger da. Har egentlig ikke råd til det akkuratt nå, er student Har kikka litt på noen på Sharif sin nettbutikk, men jeg kan ikke forestille meg at de ser bra ut på min mørkegrønne E46. Det står da mellom disse:
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 5-serien har et helt annet innpress slik at felger fra 5-serien blir problematisk å bruke, men du kan jo hvertfall prøve......
Solesvik Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Ja, skal iallefall gjøre et forsøk. Har hatt 3 forskjellige dekksett av og på 2 ganger hver nå. Skader ikke og jekke den opp enda en gang.
caps Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Du skrev at du har kjøpt bilen hos forhandler, så da kan du jo snakke med de. Mulig at de har gitt deg feil hjul. Du har vel uansett krav på å få med hjul som passer til bilen du har kjøpt.
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 IKKE velg de felgene på bildet nr 2 ihvertfall..ser alt for audi ut.. tror ikke de blir pene på en e46..men det er no min smak
Solesvik Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Ja, de så litt ut som no A8 felger eller noe. Ville helst hatt noen kromma felger med kant.
Solesvik Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 AAAHahaha Dekka gikk på de ^^ Ser helt spaca ut, legger ut bilder når jeg har våkna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå