Larsinnj Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Sikker på at det ikke er rustet hull i kickpanelet da? Er vel et kjent fenomen på E30.
tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Sikker på at det ikke er rustet hull i kickpanelet da? Er vel et kjent fenomen på E30. er helt oppe der som ledningene kommer inn fra sikringsboksen.
Fliid Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Rust grunnet tette drenshull forekommer. Mer vanlig og ha det oppe i rommet for vindusvisker mekanikken. Slik jeg forstår det så opplever du rust i gjennomføringen i torpedo, for kablene som kommer fra sikringsboks. Om jeg mot formodning skulle ta feil av plassering, så spør jeg; Har bilen takluke? Dashbord jobb ville jeg forøvrig tatt som en helgejobb om det hadde vært snakk om bruksbil.
tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Rust grunnet tette drenshull forekommer. Mer vanlig og ha det oppe i rommet for vindusvisker mekanikken. Slik jeg forstår det så opplever du rust i gjennomføringen i torpedo, for kablene som kommer fra sikringsboks.Om jeg mot formodning skulle ta feil av plassering, så spør jeg; Har bilen takluke? Dashbord jobb ville jeg forøvrig tatt som en helgejobb om det hadde vært snakk om bruksbil. jepp, bilen har nok takluke. ja stemmer sikkert det du sier. har ikke så masse peiling på akkuratt det der:)
Fliid Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Blås ren drenering til takluke på den aktuelle siden du har rust. Skjekk og gjennomføringen for panservaier, samt gassvaier gjennomføring. Kjenn på isolasjonen som ligger over pedalsett, om den er fuktig noen plass.
tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Blås ren drenering til takluke på den aktuelle siden du har rust. Skjekk og gjennomføringen for panservaier, samt gassvaier gjennomføring. Kjenn på isolasjonen som ligger over pedalsett, om den er fuktig noen plass. har kun sett at det har rent vann ned fra veggen, renner ned inne i hjørne og der clutchen sitter. men for og sjekke dette som du skriver ovenfor, så må jeg ut med dasjbordet, eller?? når jeg kjøpte bilen for 2mnd siden kom det inn vann oppe med lyset mellom for og bak setet. men har ikke sett noe i det siste. kan dette ha noe sammenheng med lekasjen forran med pedalene???
Fliid Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 har kun sett at det har rent vann ned fra veggen, renner ned inne i hjørne og der clutchen sitter. men for og sjekke dette som du skriver ovenfor, så må jeg ut med dasjbordet, eller?? når jeg kjøpte bilen for 2mnd siden kom det inn vann oppe med lyset mellom for og bak setet. men har ikke sett noe i det siste. kan dette ha noe sammenheng med lekasjen forran med pedalene??? Høres ut som dreneringen til takluke er potte tett (mtp vann som kom fra lys mellom for og baksetet. ) For å skjekke det jeg skrev, så må du kun av med platen som er under rattstammen . (den store platen over bena når du kjører) Ok, kjekt med litt mer informasjon. Skjekk oppe i kassen ved vindusvisker mekanismen. Begynenr å få en mistanke om at du har hull der. (Tett drenering er årsak her og) Det kan skjekkes veldig "greit" uten å demontere stort også. Bare demonter den platen under rattstamme, få en til å spyle ned i luftrillene som er under frontruten. og så ligger du under ved pedalsettet og ser om du ser noe vann, samt kjenner etter om det blir fuktig. noen plass over pedalsett. Så høyt oppe du kommer med fingrene.
tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 har kun sett at det har rent vann ned fra veggen, renner ned inne i hjørne og der clutchen sitter. men for og sjekke dette som du skriver ovenfor, så må jeg ut med dasjbordet, eller?? når jeg kjøpte bilen for 2mnd siden kom det inn vann oppe med lyset mellom for og bak setet. men har ikke sett noe i det siste. kan dette ha noe sammenheng med lekasjen forran med pedalene??? Høres ut som dreneringen til takluke er potte tett (mtp vann som kom fra lys mellom for og baksetet. ) For å skjekke det jeg skrev, så må du kun av med platen som er under rattstammen . (den store platen over bena når du kjører) Ok, kjekt med litt mer informasjon. Skjekk oppe i kassen ved vindusvisker mekanismen. Begynenr å få en mistanke om at du har hull der. (Tett drenering er årsak her og) Det kan skjekkes veldig "greit" uten å demontere stort også. Bare demonter den platen under rattstamme, få en til å spyle ned i luftrillene som er under frontruten. og så ligger du under ved pedalsettet og ser om du ser noe vann, samt kjenner etter om det blir fuktig. noen plass over pedalsett. Så høyt oppe du kommer med fingrene. det som du skal jeg se mer på imorgen:) ville takke deg for gode svar, er kjekt og snakke med noen som har skrud og har erfaring med E30
tangus325 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 har kun sett at det har rent vann ned fra veggen, renner ned inne i hjørne og der clutchen sitter. men for og sjekke dette som du skriver ovenfor, så må jeg ut med dasjbordet, eller?? når jeg kjøpte bilen for 2mnd siden kom det inn vann oppe med lyset mellom for og bak setet. men har ikke sett noe i det siste. kan dette ha noe sammenheng med lekasjen forran med pedalene??? Høres ut som dreneringen til takluke er potte tett (mtp vann som kom fra lys mellom for og baksetet. ) For å skjekke det jeg skrev, så må du kun av med platen som er under rattstammen . (den store platen over bena når du kjører) Ok, kjekt med litt mer informasjon. Skjekk oppe i kassen ved vindusvisker mekanismen. Begynenr å få en mistanke om at du har hull der. (Tett drenering er årsak her og) Det kan skjekkes veldig "greit" uten å demontere stort også. Bare demonter den platen under rattstamme, få en til å spyle ned i luftrillene som er under frontruten. og så ligger du under ved pedalsettet og ser om du ser noe vann, samt kjenner etter om det blir fuktig. noen plass over pedalsett. Så høyt oppe du kommer med fingrene. det som du skrev skal jeg se på imorgen:) takker for gode svar:) er kjekt og skrive med noen som har skrudd og har erfaring med E30 takker
tangus325 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 så idag tidlig at det var vått oppe i motor rom ved sikringsboksen også. men det kan vel bare vere at pakningen runt panser er dårlig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå