Gå til innhold

Unik E36 Compact til salgs!

cc300
 Share

Anbefalte innlegg

bkceaqxbzsucno65gpvn.jpg

Her har du muligheten til å kjøpe en unik BMW til en billig penge!

2 voksne eiere inkludert meg (BMW entusiast), fullt servicehefte, godt vedlikeholdt, full historikk, ingen heftelser, EU godkjent til 01/10, egen prosjektmappe med alt av godkjenningspapirer (alarm, senkesett, styling), kvitteringer osv.

Bilen var opprinnelig et prosjekt med mål om å ha skape unik BMW og jeg har frem til i dag fortsatt ikke sett noe som ligner. Konseptet var å style opp en alpinahvit Compact kun med BMW inspirert styling. Jeg brukte hele 1 år på å finne det perfekte eksemplaret og fant den til slutt på landsbygda i Tyskland i 2005. Der sto den helt orginal, dønn strøken og så godt som ubrukt (39 000km).

Prosjektmappen som du får med inneholder bl.a. kvitteringer på følgende:

Importkost, totalt ferdig registert i Norge: kr 82 921,-

Styling: kr 53 198,-

Service og vedlikehold: kr 44 259,50

Totalt kvitteringer: kr 180 378,50

Styling som er montert er:

Rieger M3-E46 Frontspoiler

Rieger Hekkskjørt

Rieger Sideskjørt E36 M3

Rieger Takspolier

Rieger Hekkvinge u/lys

FK speil M3 E36

Orginale M3 E46 tåkelys

Orginale M-Tech Sidelister

Orginal 97-modell Front (grill)

Ziegler Baklykter Rød/hvite

Ziegler Sideblinklys Hviter

H&R senkesett 35/15

Simons Bakpotte DTM

In.Pro Hovedlykter (Angel eyes)

18" sommerfelger (BBS look) med 225/18/40 ZR (Kumho)

I tillegg er det montert godkjent DEFA alarm, vinterdekk (pigg) på orginale stålfelger. Bilen har den lille kjørecomputeren. Både sommer og vinter dekk har bra mønster igjen. Bremsene ble overhalt i fjor i forbindelse med EU-godkjenning. Innvendig er bilen fortsatt 100% orginal, det samme gjelder motor. Orginal BMW radio/kassettspiller sitter fortsatt i. Jeg har hatt mange BMW'er men har aldri hatt en som har brukt så lite olje som denne. Bensinforbruket er også veldig bra, mitt snitt ligger på 0,75. Bilen har aldri vært ungdomskjørt og selv har jeg kjørt pent. Det kan ses på piggdekkene (Nokian hakkapeliita 4) som etter 4 vintersesonger fortsatt har 90% av piggene igjen.

Bilen er godt vedlikeholdt og er i meget god teknisk stand. Det som er å utsette på bilen teknisk er en brekt radioantenne og en utetemperatursensor til kjørecomputeren som har løsnet og falt av. I tillegg er det noe visuelt som trekker ned. Det som trekker mest ned er slitt frontrute pga bruk av dårlige viskere i vinter, og frontfangeren som har ikke tålt vinterens ekstreme snømengde (bilen er veldig lav foran). Den har sprekt flere steder, men jeg har lappet det sammen så godt jeg kan. Alle bildene i denne annonsen er tatt i dag. I tillegg har den en bitteliten bulk på siden av døren etter et forsøk på å rygge ut av garasjen med døra åpen. Noe steinsprut i front. Det har oppstått en liten rustflekk på den ene bakskjermen. Felgkantene har blitt litt flekkete. Bortsett fra dette er det ingenting å utsette på bilen. Det er ingen slitasjedeler jeg kjenner til som må byttes nå. Bilen kjennes definitivt tight og fin, og fremstår som meget pen!!! Dette er en billig og lettkjørt BMW som passer godt for en som er yngre enn meg som vil ha en forsvarlig, trygg og unik BMW som vekker oppmerksomhet.

Bilen selges billig fordi jeg allerede har kjøpt en Z4.

Prisen er satt til 59 000 kr.

For mer bilder og kontaktinfo, se http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17288750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 10 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...