Gå til innhold

Visker med eget liv E46

Danny89
 Share

Anbefalte innlegg

viskerene mine stopper i hvileposisjon midt på ruta.. sjekket at mutterne på armen ikke er løse..

Kan det være Releet? i så fall hvordan tester jeg relee?

i tillegg så hender det at vindus spyleveske spruter uten at jeg rører bryteren mens jeg kjører og armene begynner og gå.. Noen som kan hjelpe meg? møkk irriterende i grunn.. sliti med dette siden i vinter

er en 99 mod 318i E46 btw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke at den glir på akselen.. Da ville du kunne oppleve at den plutselig dro tilbake og ned på pansret neste gang du brukte den. Er vel selvparkeringen som er defekt. Usikker på hvordan opplegget er på E46 men på ange andre biler må en bytte hele vindusviskermotoren da den sitter internt i denne. Spylerproblemet har jeg ingen ide god ide på desverre, men er sannsynlig å tro det er noe irr og dritt i ett koblingsstykke/bryter e.l. som lager krøll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den har forsjøvet seg på MOTOR akselen er det kun hvor den parkerer som påvirkes, geometrien er uforandret. om den derimot hadde flyttet seg på pusserarms akslene ville de gå utenfor ruta eller i panseret. Her er det motor armen som hah forskjøvet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...