Knuttis Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 har en s50 b30 motor som fusker ved lave turtall og får mye bensin, går også veldig u-javnt på tomgang. når jeg tar ut kontakta til vanos boksen skjer det ingen ting. har også byttet vanosboksen uten noe forskjell. noen som har vært borte i dette før. motoren står i en e30 da..
kbteknik Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 tenker lampdasonden er dårlig, da går motor i nødprogram (ujevnt turtall og fetere bensinblanding) prøv og ta av stikket til den..
Knuttis Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 har byttet begge lambdaene hadde mistanke til dem, men har kjøpt orginale så tror at de fungerer.
chiller Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Si ifra hvis du trenger å få tatt diagnose... jeg holder til i oslo så er jo ikke lange veien.
chiller Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Da har han vært innom her og tatt diagnose: Kan se ut til at det er noe galt med kablene til lambdaene kanskje? feil på bensinpumpereleet burde ikke ha noe å si så lenge bensinpumpa faktisk kjører?
Niklas Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Hm, lamda kanskje ja.. Hadde fusking på tomgang på min S50. Ujavn gange, det var innsugsmuffen som hadde sprekke i seg og motor tok inn falsk luft..
Knuttis Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 får nok prøve å måle litt på lambdaene.. bare å skrike ut hvis noen har et koblingsskjema på s50 b30 motor, lurer på hvor ledningene fra lambdaene ender..
bård Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 får nok prøve å måle litt på lambdaene.. bare å skrike ut hvis noen har et koblingsskjema på s50 b30 motor, lurer på hvor ledningene fra lambdaene ender.. de ender nok i ECU
Knuttis Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 får nok prøve å måle litt på lambdaene.. bare å skrike ut hvis noen har et koblingsskjema på s50 b30 motor, lurer på hvor ledningene fra lambdaene ender.. de ender nok i ECU ja tror det men veit ikke hvilken pin?
Kristov Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Dere slettet selvfølgelig feilkodene og så kjørte litt for så å kjøre diagnose igjen? Ellers kan det ligge igjen gamle feil...
Knuttis Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Dere slettet selvfølgelig feilkodene og så kjørte litt for så å kjøre diagnose igjen?Ellers kan det ligge igjen gamle feil... har slettet men de kommer igjenn.. har prøvd det en gang før også, bilen gikk bra i ca 5 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå