Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en s50 b30 motor som fusker ved lave turtall og får mye bensin, går også veldig u-javnt på tomgang. når jeg tar ut kontakta til vanos boksen skjer det ingen ting. har også byttet vanosboksen uten noe forskjell. noen som har vært borte i dette før. motoren står i en e30 da..

Skrevet

Da har han vært innom her og tatt diagnose:

bmwerror.JPG

Kan se ut til at det er noe galt med kablene til lambdaene kanskje?

feil på bensinpumpereleet burde ikke ha noe å si så lenge bensinpumpa faktisk kjører?

Skrevet

Hm, lamda kanskje ja.. Hadde fusking på tomgang på min S50. Ujavn gange, det var innsugsmuffen som hadde sprekke i seg og motor tok inn falsk luft..

Skrevet

får nok prøve å måle litt på lambdaene.. bare å skrike ut hvis noen har et koblingsskjema på s50 b30 motor, lurer på hvor ledningene fra lambdaene ender..

Skrevet
får nok prøve å måle litt på lambdaene.. bare å skrike ut hvis noen har et koblingsskjema på s50 b30 motor, lurer på hvor ledningene fra lambdaene ender..

de ender nok i ECU

Skrevet

de ender nok i ECU

ja tror det men veit ikke hvilken pin?

Skrevet
Dere slettet selvfølgelig feilkodene og så kjørte litt for så å kjøre diagnose igjen?

Ellers kan det ligge igjen gamle feil...

har slettet men de kommer igjenn.. har prøvd det en gang før også, bilen gikk bra i ca 5 min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...