Crew Tangen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 hei. har problem med min E34 90mod. kupelys lyser ikke når en har opp døra, og ikke når man skrur dem på manuelt. ingen ting som lyser, ikke foran el bak i hatthylla + bagasjelys. har strøm til sikkringa men ikke ut til kupe og bagasje. har eller ikke funne noe koblingskjema på detta. er ikke sikker men, går detta innom et rele?
Kobar Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 mitt kupè lys begynner å lyse dersom jeg kjører i ett hull i veien... slukker seg av ijen etter noen timer
Crew Tangen Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 hehe. hvis noen hadde en side eller kunne komme med noe innspill så er jeg takknemlig står litt stille akkurat no ;P
Hansh Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Er det slik i E34 at lyset dimmer på og av? I såfall må det jo være et slags relé e.l. som styrer dette.
Crew Tangen Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 for du mener at lyset dimmes ned/opp når en har at/opp døra?
Hansh Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hvis det i utgangspunktet er slik at lyset dimmes opp og ned når det slås på/av så er det jo en mulighet for at feilen sitter i styringen av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå