Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har nå bilen på lakkering, og da skal M3-fanger monteres.

Men får beskjed av lakkerer at festene ikke passer så han får ikke på fangeren? Jeg fikk ikke med noen fester da jeg bestilte fra st-import og de sa den skulle gå rett på. Hva kan grunnen til dette være?

Fredrik

Skrevet

Du skal ta av den bjelken fra gamle fangeren din, også monterer du den i den nye. Da må du også ha klips som du skal feste fangeren med i bjelken. rundt 20stykker, bare å dra til en bmw forhandler og kjøpe det.

Da skal fangeren din passe rett på.

Regna med det er det som skulle til....

Skrevet
Du skal ta av den bjelken fra gamle fangeren din, også monterer du den i den nye. Da må du også ha klips som du skal feste fangeren med i bjelken. rundt 20stykker, bare å dra til en bmw forhandler og kjøpe det.

Da skal fangeren din passe rett på.

Regna med det er det som skulle til....

godt svar ;-) lykke til trådstarter :-)

Skrevet

er bare å flytte over bjelken og huske å lette opp fangeren når du skrur til de 4 mutterene i front som holder fangeren, ellers vil den henge veldig med nesa fangeren. Ellers var det helt OK passform på fangeren. Er også er par skruer i innerskjerm da som du må skru fast, da er det bare å ratte over til ene sida så kommer du fint til..

Det som ikke passa særlig bra på min var hullene på fangeren til brakettene til sprederne.. men alt kan tilpasses.. så kan regne med litt jobb der

Skrevet
Jeg vet ikke hvordan kopifangerne til st import virker, men noe mer jobb er det jo når det ikke er org.

null jobb. Helt sikkert, samme opplegg som original fanger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...