Gå til innhold

1x Kicker L7 vs 2x Type R i e34


Anbefalte innlegg

Hei,

Skal nå oppgradere fra en 12" JBL sub i dårlig kasse på for liten forsterker til noe litt heftigere.

Så kommer dilemmaet:

Har fått et tilbud på en Kicker L7 i fabrikkbygd kasse og en 1500w monoblokk til 3500 kroner, som ligger 5 min unna med bil.

Litt lenger unna bor en fyr med 2x 12" Alpine Type R-subber i en Bassworx kasse til 3000 kroner, og da må jeg også handle forsterker til 2500-3000 ekstra. Disse er også lite brukt.

Jeg klarer ikke bestemme meg hvorvidt jeg TRENGER 2x 12" Type R, eller om en L7 vil klare jobben sin alene i en e34 (tenker da på konstruksjonen av bagasjerommet)

Noen som vil dele sine erfaringer med meg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kicker L7 liggendes, den er nok tre måneder gammel, veldig lite brukt, den får du får 1500kr pluss frakt ferdig prutet, med kvittering osv, men da må du ordne kasse og forsterker.

Send meg en pm viss det er noe får deg, ligger en tråd i annet selges forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Hei,

Skal nå oppgradere fra en 12" JBL sub i dårlig kasse på for liten forsterker til noe litt heftigere.

Så kommer dilemmaet:

Har fått et tilbud på en Kicker L7 i fabrikkbygd kasse og en 1500w monoblokk til 3500 kroner, som ligger 5 min unna med bil.

Litt lenger unna bor en fyr med 2x 12" Alpine Type R-subber i en Bassworx kasse til 3000 kroner, og da må jeg også handle forsterker til 2500-3000 ekstra. Disse er også lite brukt.

Jeg klarer ikke bestemme meg hvorvidt jeg TRENGER 2x 12" Type R, eller om en L7 vil klare jobben sin alene i en e34 (tenker da på konstruksjonen av bagasjerommet)

Noen som vil dele sine erfaringer med meg her?

hadde lett tatt kickeren den spiller myye heftigere enn alpina, l7 er syke, men altså hvis du skal ha kraftig shit. er kicker solo x best;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...