Kenni Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hei, Er det noen som har erfaringer med Koed i Danmark (www.koed.dk)? Ser at de har rimelige deler, men vet ikke noe om kvaliteten på disse. Jeg for min del må bytte både støtdempere foran, bremseskiver og klosser foran og bak, tåkelys å noe mer, å da er det ok om totalprisen ikke blir for høy. Takker for tilbakemeldinger.
hillmar Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Søk på koed og erfaring på forumet her så får du bekreftet at det ikke er noe å utsette på verken service eller kvalitet derifra..
MonsterE46 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 har brukt koed hele tiden, syntes det fungerer fint å handle hos de.. eneste var at plastikkfestene på blinklys osv e dritt dårlig.. den knekker med en gang du ska prøve å ta de av igjen.. men litt lim så var det problemet vekke.. ellers etter min erfaring er det et ok firma å handle hos, men det er min mening:) sikkert noen andre som har en annen mening
Kenni Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Takker for tilbakemeldinger. Ser at de i Norge er ca.25% dyrere enn i Danmark. Det er jo noe å ta med seg når det er mye som skal kjøpes inn.
S.Arnesen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Takker for tilbakemeldinger.Ser at de i Norge er ca.25% dyrere enn i Danmark. Det er jo noe å ta med seg når det er mye som skal kjøpes inn. Det er fordi det er med norsk moms. Skal du handle fra danmark så må disse 25% også betales, men da får du regning fra tollvesenet...
Kenni Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Man får vel trekke fra momsen i dk som også er 25% når man handler inn til Norge.
hillmar Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Nei, prisen er den samme om du handler i den danske eller "norske" butikken. Egentlig er det en og samme butikk, de har bare åpnet et kontor i norge som tar seg av toll, reklamasjoner ol. til norske kunder. Regner med at de har gjort det sånn siden de så at de hadde så mange kunder fra norge...
Kenni Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Ok, da er jeg med. Litt rar måte å drive butikken på da så lenge momsen blir betalt to ganger. Hvis det norske selskapet hadde kjøpt direkte fra koed i dk sin leverandør, så ville prisen vært den samme som i dk. Men jeg skal ikke legge meg oppi hvordan folk vil drive butikken sin. De er uansett billigere enn eksempelvis mekonomen som jeg har sammenlignet prisene med.
hillmar Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hvis du regner med valuttaforskjellen er det ikke så langt unna samme pris. Mulig de har lagt inn en liten sikkerhetsmargin mtp. kurs-svigninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå