Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Flere sett har nå kommet inn, og jeg kjører tilbudet litt til. Fikk inn noen titalls sett for mye inn nå, og vil bli kvitt en del av dem :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei

Leverandøren min har oppgitt at den fungerer på E32 ja, men usikker på akkurat hvilke funksjoner. Men regner med det er de fleste funksjoner, da leverandøren ikke har oppgitt annet.

Mvh

Fredrik SJølie

Skrevet

Hei, kjøpte Carsoft for ett år siden å har enda ikke fått det til å fungere.

Får ikke kontakt med Modulen, står bere "Error Modul does not respond" når jeg prøver å søke. Den søker den vanlig får opp Loadinga å den går som den skal helt tilovernevnt Error kommer.

Har prøvd alt. Riglet på alle kontaktene, åpnet Modulene å sett etter feil.

Men alt til ingen nytte, Noen andre som har samme problemet eller?

Når jeg har alt koblet til lyser kun ett av lysene på modulen, mens det andre lyset blinker i en helt ujavn takt. Avogtil når jeg rigler på kablene (Spiller ikke rolle om det er kabelen inn til modulen, ut av modulen eller den som går til bilen) så klarer jeg å holde lyset på i noen få sekunder, men ikke noe lenger.

Regner med det er begge lysene som skal lyse til envher tid? 1 lys inn og 1 lys ut?

Har prøvd på 3 forskjellige biler å den funker ikke på noen av dem, er E34 jeg har prøvd på.

Skrevet
Hei, kjøpte Carsoft for ett år siden å har enda ikke fått det til å fungere.

Får ikke kontakt med Modulen, står bere "Error Modul does not respond" når jeg prøver å søke. Den søker den vanlig får opp Loadinga å den går som den skal helt tilovernevnt Error kommer.

Har prøvd alt. Riglet på alle kontaktene, åpnet Modulene å sett etter feil.

Men alt til ingen nytte, Noen andre som har samme problemet eller?

Når jeg har alt koblet til lyser kun ett av lysene på modulen, mens det andre lyset blinker i en helt ujavn takt. Avogtil når jeg rigler på kablene (Spiller ikke rolle om det er kabelen inn til modulen, ut av modulen eller den som går til bilen) så klarer jeg å holde lyset på i noen få sekunder, men ikke noe lenger.

Regner med det er begge lysene som skal lyse til envher tid? 1 lys inn og 1 lys ut?

Har prøvd på 3 forskjellige biler å den funker ikke på noen av dem, er E34 jeg har prøvd på.

Høres ut som du har fått en defekt Carsoft..

Hvor er den kjøpt?

Skrevet

hallo, no har eg bestillt carsoft og sånn adapter, veit du ca kortid den blir sendt og kortid eg har det?

So lurte eg på ein liten ting til, kan eg nullstille service telleren på min e46 1999 mod med carsoft?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...