fredsjo Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 Flere sett har nå kommet inn, og jeg kjører tilbudet litt til. Fikk inn noen titalls sett for mye inn nå, og vil bli kvitt en del av dem
fredsjo Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 Alle som har bestilt av meg her i forumet skal nå ha fått sine kit? Kjører tilbudet enda en ukes tid til. Har flere på lager.
LarsiPan Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Hei! Har du noe som funker til E28 528 eller 535? 2.8l er 87 mod / 3.5l er 88 mod trur jeg
fredsjo Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 Hei Vet du hvilken plugg som sitter i disse bilene? Mvh Fredrik Sjølie www.bilkabel.com
Bmw e39 Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Hei!Står nederst i første post, 1295,- inkl mva. Mvh Fredrik Sjølie Får jo dette settet fra dealextreme. com for 360 kr ferdig levert på døra..
fredsjo Skrevet August 11, 2009 Forfatter Skrevet August 11, 2009 Slikt hører ikke hjemme i en salgstråd.
88 E32 Skrevet August 11, 2009 Skrevet August 11, 2009 Vet du om den virker på en E 32,evnt hva som virker?
fredsjo Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 Hei Leverandøren min har oppgitt at den fungerer på E32 ja, men usikker på akkurat hvilke funksjoner. Men regner med det er de fleste funksjoner, da leverandøren ikke har oppgitt annet. Mvh Fredrik SJølie
Tuttifrutti Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Hei, kjøpte Carsoft for ett år siden å har enda ikke fått det til å fungere. Får ikke kontakt med Modulen, står bere "Error Modul does not respond" når jeg prøver å søke. Den søker den vanlig får opp Loadinga å den går som den skal helt tilovernevnt Error kommer. Har prøvd alt. Riglet på alle kontaktene, åpnet Modulene å sett etter feil. Men alt til ingen nytte, Noen andre som har samme problemet eller? Når jeg har alt koblet til lyser kun ett av lysene på modulen, mens det andre lyset blinker i en helt ujavn takt. Avogtil når jeg rigler på kablene (Spiller ikke rolle om det er kabelen inn til modulen, ut av modulen eller den som går til bilen) så klarer jeg å holde lyset på i noen få sekunder, men ikke noe lenger. Regner med det er begge lysene som skal lyse til envher tid? 1 lys inn og 1 lys ut? Har prøvd på 3 forskjellige biler å den funker ikke på noen av dem, er E34 jeg har prøvd på.
fredsjo Skrevet August 12, 2009 Forfatter Skrevet August 12, 2009 Hei, kjøpte Carsoft for ett år siden å har enda ikke fått det til å fungere.Får ikke kontakt med Modulen, står bere "Error Modul does not respond" når jeg prøver å søke. Den søker den vanlig får opp Loadinga å den går som den skal helt tilovernevnt Error kommer. Har prøvd alt. Riglet på alle kontaktene, åpnet Modulene å sett etter feil. Men alt til ingen nytte, Noen andre som har samme problemet eller? Når jeg har alt koblet til lyser kun ett av lysene på modulen, mens det andre lyset blinker i en helt ujavn takt. Avogtil når jeg rigler på kablene (Spiller ikke rolle om det er kabelen inn til modulen, ut av modulen eller den som går til bilen) så klarer jeg å holde lyset på i noen få sekunder, men ikke noe lenger. Regner med det er begge lysene som skal lyse til envher tid? 1 lys inn og 1 lys ut? Har prøvd på 3 forskjellige biler å den funker ikke på noen av dem, er E34 jeg har prøvd på. Høres ut som du har fått en defekt Carsoft.. Hvor er den kjøpt?
LarsiPan Skrevet August 12, 2009 Skrevet August 12, 2009 Har ikke peiling på hvilken kontakt som sitter på E28 528 / 535. Noen andre som kan svare?
fredsjo Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Ta en titt Er det en avlang 16-pins kontakt? Gjerne rosa.. Hvilken årsmodell er det?
Jaws Skrevet August 16, 2009 Skrevet August 16, 2009 hallo, no har eg bestillt carsoft og sånn adapter, veit du ca kortid den blir sendt og kortid eg har det? So lurte eg på ein liten ting til, kan eg nullstille service telleren på min e46 1999 mod med carsoft?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå