Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fikk min Carsoft i posten i dag. Det fårn si Fredrik, kjapp levering! Bestilte den Søndags kveld, og fikk den altså i dag (tirsdag). HERLIG.

Å fungerte som gull og :) Tusen hjertelig.. Ble kvitt noen jævla lamper nå.. :)

Bjørnar

Skrevet

Hei, fekk varene mine i går eg og, bestillte på søndag, kjempe service og kjapp levering :D

men lurte på ein ting, var ein brenne cd oppi esken, er det ikkje original programvare?

mvh

Skrevet

Halla

Nei er jo ikke det. Dette er den "rimelige" utgaven. Den originale koster rundt 300EUR fra leverandør :) Skulle jeg solgt den med litt avanse ville den vel kostet rundt 4000-5000,- tipper jeg.

Men fungerte som snus for begge dere? :)

Fredrik

Skrevet

Har fått installert alt no og driv og utforsker litt her, da e jo mangen forkjellige ting ein kan gjera og sjekka, kan ein gjere noko veldig gale vist ein trykker og prøver seg fram når den er tillkobla bilen? da e jo masse koding, sletting, synkronisering osv, er litt redd for og øydelegga noko :S :P

Skrevet

Hei. kjøpte bmw scanner 1.36 hos deg for 2 mnd siden. får det IKKE til å fungere 100% av å til får jeg kontakt med feks DME men dette er for ustabilt til å slette/lese feilkoder. Kjøpte dette for å kode et nytt instrumentpanel men det er bare å glemme. Hva gjør vi? Jeg sender ned og du sender opp nytt?

• 2 weeks later...
Skrevet
Har fått installert alt no og driv og utforsker litt her, da e jo mangen forkjellige ting ein kan gjera og sjekka, kan ein gjere noko veldig gale vist ein trykker og prøver seg fram når den er tillkobla bilen? da e jo masse koding, sletting, synkronisering osv, er litt redd for og øydelegga noko :S :P

Hei

Bra du er fornøyd! :D Men som det selv sier, ikke trykk på noe du ikke vet hva er, for du kan i verste fall rote det skikkelig til.. Alltid skriv ned en verdi, før du endrer den. :)

Mvh

Fredrik Sjølie

Skrevet
Hei. kjøpte bmw scanner 1.36 hos deg for 2 mnd siden. får det IKKE til å fungere 100% av å til får jeg kontakt med feks DME men dette er for ustabilt til å slette/lese feilkoder. Kjøpte dette for å kode et nytt instrumentpanel men det er bare å glemme. Hva gjør vi? Jeg sender ned og du sender opp nytt?

Hei

Send meg en mail på post@bilkabel.com så skal jeg se på det :) Er så skjelden innom forumet her, men mailen sjekker jeg hver halvtime.. :)

Fredrik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...