fredsjo Skrevet August 16, 2009 Forfatter Skrevet August 16, 2009 Jepp, takk for din bestilling. Sender den i morgen tidlig, så med litt flaks har du den på tirsdag Det skal gå ja! Fredrik www.bilkabel.com
Petter_m3E36 Skrevet August 17, 2009 Skrevet August 17, 2009 god dag mister...er dette på engelsk el norsk?
fredsjo Skrevet August 17, 2009 Forfatter Skrevet August 17, 2009 Halla Det er engelsk ja! Men er norsk installasjonsveiledning! Fredrik
BjornarE38 Skrevet August 18, 2009 Skrevet August 18, 2009 Fikk min Carsoft i posten i dag. Det fårn si Fredrik, kjapp levering! Bestilte den Søndags kveld, og fikk den altså i dag (tirsdag). HERLIG. Å fungerte som gull og Tusen hjertelig.. Ble kvitt noen jævla lamper nå.. Bjørnar
Jaws Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Hei, fekk varene mine i går eg og, bestillte på søndag, kjempe service og kjapp levering men lurte på ein ting, var ein brenne cd oppi esken, er det ikkje original programvare? mvh
fredsjo Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Halla Nei er jo ikke det. Dette er den "rimelige" utgaven. Den originale koster rundt 300EUR fra leverandør Skulle jeg solgt den med litt avanse ville den vel kostet rundt 4000-5000,- tipper jeg. Men fungerte som snus for begge dere? Fredrik
BjornarE38 Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Min fungerte i allefall utmerket. Har prøvd den originale, og så vidt jeg kan se, så er eneste forskjellen at denne ikke kan oppdateres. Men herregud, et kjempekjøp!
Jaws Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Har fått installert alt no og driv og utforsker litt her, da e jo mangen forkjellige ting ein kan gjera og sjekka, kan ein gjere noko veldig gale vist ein trykker og prøver seg fram når den er tillkobla bilen? da e jo masse koding, sletting, synkronisering osv, er litt redd for og øydelegga noko :S
Beta Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Hei. kjøpte bmw scanner 1.36 hos deg for 2 mnd siden. får det IKKE til å fungere 100% av å til får jeg kontakt med feks DME men dette er for ustabilt til å slette/lese feilkoder. Kjøpte dette for å kode et nytt instrumentpanel men det er bare å glemme. Hva gjør vi? Jeg sender ned og du sender opp nytt?
fredsjo Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Har fått installert alt no og driv og utforsker litt her, da e jo mangen forkjellige ting ein kan gjera og sjekka, kan ein gjere noko veldig gale vist ein trykker og prøver seg fram når den er tillkobla bilen? da e jo masse koding, sletting, synkronisering osv, er litt redd for og øydelegga noko :S Hei Bra du er fornøyd! Men som det selv sier, ikke trykk på noe du ikke vet hva er, for du kan i verste fall rote det skikkelig til.. Alltid skriv ned en verdi, før du endrer den. Mvh Fredrik Sjølie
fredsjo Skrevet September 9, 2009 Forfatter Skrevet September 9, 2009 Hei. kjøpte bmw scanner 1.36 hos deg for 2 mnd siden. får det IKKE til å fungere 100% av å til får jeg kontakt med feks DME men dette er for ustabilt til å slette/lese feilkoder. Kjøpte dette for å kode et nytt instrumentpanel men det er bare å glemme. Hva gjør vi? Jeg sender ned og du sender opp nytt? Hei Send meg en mail på post@bilkabel.com så skal jeg se på det Er så skjelden innom forumet her, men mailen sjekker jeg hver halvtime.. Fredrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå