Tor e46 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Hei. får ikke åpnet luka oppover bare fram og tilbake, skjer ingen ting når jeg dytter knappen framover. Hvordan kan jeg fikse dette? Setter stor pris på alle svar!! Mvh Torstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 knappen skal vel trykkes opp hvis du skal ha luka til å gå opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Ja var nok kansje ikke så tydlig der, men uansett er det noen her som har vært borte i dette før å kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Bump! Knappen virker på 3 måter. Retning bakover: Åpner takluka. (Ved å holde inne eller gi et lite push) Retning forover: Lukker takluka ( samme som over) For å tilte opp: Trykke knappen (ikke frem eller bak) For å tilte ned (lukke igjen) Trykke fremover som du gjør når du har hele luka oppe! Mener ganske sikkert at det er dette som gjelder. Jeg skjønte heller ikke første gangen hvordan man tiltet det opp, men jeg visste det skulle gå an så jeg prøvde meg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Bump! Knappen virker på 3 måter. Retning bakover: Åpner takluka. (Ved å holde inne eller gi et lite push) Retning forover: Lukker takluka ( samme som over) For å tilte opp: Trykke knappen (ikke frem eller bak) For å tilte ned (lukke igjen) Trykke fremover som du gjør når du har hele luka oppe! Mener ganske sikkert at det er dette som gjelder. Jeg skjønte heller ikke første gangen hvordan man tiltet det opp, men jeg visste det skulle gå an så jeg prøvde meg frem. Dette stemmer, og er vel egentlig ganske logisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Bump! Knappen virker på 3 måter. Retning bakover: Åpner takluka. (Ved å holde inne eller gi et lite push) Retning forover: Lukker takluka ( samme som over) For å tilte opp: Trykke knappen (ikke frem eller bak) For å tilte ned (lukke igjen) Trykke fremover som du gjør når du har hele luka oppe! Mener ganske sikkert at det er dette som gjelder. Jeg skjønte heller ikke første gangen hvordan man tiltet det opp, men jeg visste det skulle gå an så jeg prøvde meg frem. Dette stemmer, og er vel egentlig ganske logisk? Jada, men du vet. Om man ikke har vært borti det før, så tenker man ikke på at den knappen man skyver frem og tilbake, også kan trykkes "inn" ^^ Jeg skjønner godt hvorfor det kan være litt forvirrende, helt til du skjønner det, da er det jo ingenting som er mer opplagt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Hadde visst en god dag jeg da, den dagen jeg hentet bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor e46 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Ja så sannelig gikk det ann å trykke den inn.. hehe da lærte jegnoe nytt i dag også! Takk for svar på mitt dumme spørsmål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Skal ikke søke mye før du finner tråder som er dummere enn denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå