Dekkbrenneren Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Har en e36 325i 94 modell... Denne har startsperre, og denne pinnen, eller chipen eller ka nå eg kan kalla det... Den er det bare en av og hva om jeg mister min eller går i stykker eller noe... Så får jeg jo ikke start på bilen, hvor kan man få en extra? Heh noen som vetP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 selvestartsperre modulen i seg selv, er DYR, og må programmeres hos bmw for å passe med nøkkelen din.. om man få kjøpt noe aftermarket greier eller brukt, så er det mye knot for å få til å funke med din bil. men diss pleier ikke ryke veldig ofte da, er det noen spesiell grunn til du trenger en ny en? hvis det funker nå, ikke tukl med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Du har sikkert ein sånn ekstra dings på nøkkelknippet som du må holde mot ein sensor i midtkonsollen eller noko? Dei fleste har integrert i nøkkelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 ah duhar en sånn en ja.. tja må du vel finne ut hvor den har blitt kjøpt og montert da? eller om den kom org med bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Kom org. med bil... sånn som bjørn sa, holde sånnen dingsekodegreia i midtkonsollet... Er bare så redd for å miste den eller klare å ødelegge den på et vis... For har kun 1... heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 bmw verksteder kan med kundens ønske, demontere disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå