SofaKingFresh Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Har akkurat vært og kjøpt nytt batteri til min 91' E34, og når jeg koblet av gamle batteriet, kom nødblinken på. "Okei, den pleier det når den merker ting "ikke er som de skal", i bilen", tenkte jeg, og håpa den slo seg av når jeg kobla på det nye. Meeeen der tok jeg feil. Når jeg setter på det nye batteriet, så blinker nødblinken, og null mulighet for å slå av. Noen som aner NOE SOM HELST av hva det kan være? Litt småkjipt.. Er desperat etter hjelp nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Koble fra batteriet i en times tid så er det nok i orden igjen. Det skjer mye rart med elektronikken ved korte strømbrudd, ofte går vinduspussere på full fart, lys lever sitt eget liv eller som hos deg varselblink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Fikk fiksa det Var en ledning som ikke satt helt som den skulle, så nå er det helt i orden! Ellers, takk for svar tomerikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå