Bmw P0wer Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 BILENE ER SOLGT men helikoptere er her forsatt Har som sakt 3 kyosho nitrodrevne RC biler til salgs + masse deler og ekstra motorer og slik, Og eit ganske stort helikopter, De er noken år, men har aldri våre brukt, mangler gyro og servoa + kontroll, skal ha kostet over 16000 kr nytt. forsatt muli å skaffe deler å slik til det. På bilene er de en del motering og justering so må gjørest, men e nok ingen problem for dei so har litt peiling, 2 ta bilene er ganske svære og har vårte masse påkostet, masse dyre deler. den tredje bilen er litt eldre. masse deler og slik følger med alt selgest billi Bilene : Helikoptere :
StianA Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 hvor mye skal du ha for alle bilene og tilbehøret til bilene? eventuelt intressert i å bytte mot noe?
S.Arnesen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 hvor mye for den kyosho fw-06'en? eller om det er fw-05, Den med den blå bunnplaten.
Bmw P0wer Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 hvor mye skal du ha for alle bilene og tilbehøret til bilene?eventuelt intressert i å bytte mot noe? kom med bud du om eg skal vere interisert i i bytte i noe må de entel ver bilstero eller noe til e34
Bmw P0wer Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 hvor mye for den kyosho fw-06'en? eller om det er fw-05, Den med den blå bunnplaten. ser helst og selge alt samlet, men du kan da gji et bud så skal eg vurdere de
Bmw P0wer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Mere info og pris på Heli?? de heter vertfall, Century Ninja Pro, har alle papirer og brosjyrer som ble levert med fra fabrikk vet egentli ikke noe mer. barre gi bud du
Breitling Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Mere info og pris på Heli?? de heter vertfall, Century Ninja Pro, har alle papirer og brosjyrer som ble levert med fra fabrikk vet egentli ikke noe mer. barre gi bud du Hvilken størrelse og merke på motor?? total lengde på hovedrotor og stabrotor?? Ser ikke noe kåpe/cowling på bildene, har du dette??
Bmw P0wer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Mere info og pris på Heli?? de heter vertfall, Century Ninja Pro, har alle papirer og brosjyrer som ble levert med fra fabrikk vet egentli ikke noe mer. barre gi bud du Hvilken størrelse og merke på motor?? total lengde på hovedrotor og stabrotor?? Ser ikke noe kåpe/cowling på bildene, har du dette?? har ikke de her akurat nå så husker faktisk ikke helt men på ene bilde så ser du et lite merke, men skal ta å hente de hit igjenn nå, mener på de var en 46 motor ikke at de sier meg noe da, men folk har sakt at de er en stor og bra motor, men du skal få mer info i morgen regner eg med jada har kåpen
Bmw P0wer Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Da var bilene solgt/bytta bort til kongstian87
StianA Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Da var bilene solgt/bytta bort til kongstian87 takk for en hyggelig handel kan si at denne selgeren annbefales på det sterkeste fra meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå