Spiritus Sancti Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Henter meg ny bil nå, kommer bilder i kveld/imorra.. Må ha en billig cruisebil i sommer siden jeg ikke får ferdig e30'n:( E36 318is Ting som er på den: -Svart alcantara vader intreør m/m3 ratt -Org m3 frontfanger -Org m3 bakfanger -Org m3 sideskjørt -Org m3 speiler -Org m3 lister -Xenon -Angel eyes -Hvite/røde krystall lykter bak -GT vinge -Kjøre komputer -El vinduer/takluke -Org m3 eksos fra katalysator og bakover Ting som skal gjøres med den: -GT splittere -Litt stereo -Senke 60/40 -Ta det lille rusta det er og lakkere hele bilen med tida -Slenge på keskin hjula fra e30'n og valse litt -Bytte til orginale lykter og tåkelykter Når e30'n er ferdig blir det oppussing av denne bilen.. Stikkorda er vader-skinn og s50b32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Høres da veldig bra ut Venter på bilder Hvilken farge er vidunderet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Den er knallrød! Husker ikke fargekoden.. Kommer etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 -Slenge på keskin hjula fra e30'n og valse litt Du må nok valse mer enn litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Den er knallrød! Husker ikke fargekoden.. Kommer etterpå Hellrot da gjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 -Slenge på keskin hjula fra e30'n og valse litt Du må nok valse mer enn litt;) Hehe, da valser jeg mer enn litt:) Den er knallrød! Husker ikke fargekoden.. Kommer etterpå Hellrot da gjerne? Den er rød as hell ihvertfall.. Så det kan nok stemme det.. Drar om 10 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Skal ut med den nå.. Så tar med speilrefleksen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Venter spent på bilder nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 bilderjatakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 treg? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 han ser på fotball.. L i panna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 han ser på fotball..L i panna.. Hahahaha, jeg liker ikke fotball.. Men fy faen så gøy det er å se fotball med 2 Arsenal blodfans når laget dems blir knust ned i støvlene!! Bilder kommer her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Drit fin bil ! Så det var deg jeg så på nordbyen tidligere, jeg og brodern var en tur i larvik for å spise babb på Balkan ;o Du kunne vinka da ! så ikke det var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Takk. Jeg vinka sånn "kvart på" for jeg var ikke sikker på at det var deg.. Har jo bare sett bilen din med vinterhjul.. Men når jeg tenker meg om viste jeg jo at du har rondell hjul.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå