rel0ad Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 tenker på bremser understell, ledningsnett. tenker å kjøpe en 320 og hive i en 325 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 325 har 52mm fjærbein framme, 320 har 45mm. 325 har større diff, og skiver bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 ok, takk. er det noe annet med understell? hva med ledningsnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Hiver meg på her jeg også Er det vesentlige forskjeller på e34 520 vs 525? (Når vi først var innpå det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 har en E30 88 mod 320.. er skivebremser bak. er blitt opplyst om at det er i grove sett bare ulik diff som skiller dem... er usikker på om bremsekraftforsterkeren er ulik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oggy Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Raynik har nok en cab ja.. Her står det en e30 320, 88 mod og en e30 320, 89 mod som ingen er cab. Begge disse har hatt orginalt trommelbremser bak og 45 mm fjærbein foran. 325 har 51mm fjærbein foran og skivebremser bak. Det går et skille på motorer og lednings nett fra 87/88 der det kom den nye motronicen. Så lenge du får tak i motor fra din bils periode så er det ikke noe problem da jeg ikke vet hvilken årsmodel du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå