Stian Emblem87 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Link til autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2155166
winchester Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 En kompis hadde snakket med eieren av denne bilen tidligere, og avtalen var i boks. I dag reiste vi utover til Ålesund for å se på denne bilen. I annonsen står det ingenting om rust, tildels ødelagte dører eller flere liters oljelekasje fra bunnpannen. Bilen var full av rust, lakken var stygg og rent generelt var bilen i elendig stand. Førerdøren ville så vidt opp, da festet på denne var knekt og forsøkt fikset med litt sveising, noe eieren tydeligvis ikke klarte å fikse på en anstendig måte. Passasjerdøren fremme ville ikke opp fra utsiden, og måtte åpnes fra innsiden. Mye rust rundt bensinlokket, og når du åpner bensinlokket møter du et knekt feste. Bilen er ikke brukbar til prosjektbil engang.
Mystery Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Det stod også i annonsen at bilen var en 1987 modell, men det er en 1986. Det har ikke blitt gjort noen forbedringer på bilen siden han kjøpte den for 7000kr! Han fortalte heller ikke noe om de feilene som var på bilen da han kjøpte den. F.eks -Travers foringer bak er defekt -Stabstag foran er løs -Noen plasser er det rust. men ingen farlig rust. Svært lite rust under bilen. -Slakker i hjullager venstre foran -Dør stopper fører dør er løs -Cupevifta lager lyd -På fyllings røret til bensin er løs Dette er etter min mening meget useriøst!
andreee Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Han her omen duden har hatt flere sånne useriøse anonser. Ban IP !
winchester Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Ja, stemmer for det jeg også. Han sa vi skulle dra oss hjem igjen når kompisen min sa at dette ble uaktuelt til avtalte prisen. Virket meget lite interessert i å selge rett og slett. Han introduserte heller ikke seg selv, han bare løp rundt på plassen og fiklet med noe mens vi så på bilen.
andreee Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Typisk sånne juksemakere.. Gammel var han ? tipper rundt 30 jeg
winchester Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Vi snakket jo nesten ikke med han, eneste vi fikk var frekke kommenterer tilbake når vi kommenterte feilene vi fant. Tipper han var rundt 20-22 år gammel, var en gother/satanist med lite interesse for bil virket det som, da han manglet kunnskaper til de grader.
Reset Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Jøss, flere som har funnet ut av det! Skulle kjøpe en 520ia av han, første han gjorde da vi møttes, var å hoppe ut av bilen å sei "bilen er bra den" Men alle foringene var ødelagt, alt var slitt, alle 4 dekk var utslitt, Slakke i dørene, bulker og rust. bilen var grusom. Han nekta å gå under 15.000, som han skulle ha for bilen. Men når jeg sa nei og dro. så var den på autodb tilsalgs for 10k som DELEBIL dagen etter. Luring dette.
winchester Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Rettelse - idiot dette. Virker som at han tror han tjener penger på å kjøpe delebiler og selge de som kjørbar bil, noe bare en idiot ville gått med på. Slik lureri og borkasting av andres tid burde straffes med en utestenging.
baraquda Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 er denne bilen helt boss, eller går det en å ha prosjekt av den?
winchester Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Helt boss med tanke på all rusten. Og IKKE verdt 15 500,- som han skulle ha når vi besøkte han.
tarjei bmw Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 hvor og hvor mye rust er det på den egentlig? og er det noe mere?
Anbefalte innlegg