cc300 Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Slik ser den altså ut i dag og dette er sannsyneligvis de siste bildene jeg får av bilen. Slik så den ut i mai 2005 og en måned senere: (siste uten H&R senkesett og M-tech lister) Men nå er det snart farvel, bilen selges her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=114741 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Extreme makeover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 En av di fineste coupe`ene jeg har sett. gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 En av di fineste coupe`ene jeg har sett. gratulerer! Compact ja! Men takker likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Den var litt høy enda Er jo en ganske stor forvandling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 veldig flott compact! Lurte til deg en ekstra salgstråd der du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Den var litt høy enda Er jo en ganske stor forvandling... Høy? Da må du sikte til bildet fra juni 2005, les teksten under bildet! Med H&R settet og Rieger fangeren så er den såpass lav foran at gutta på trafikkstasjonen på Bryn måtte glise når de la testeblokka (12cm høyde tror jeg) foran fangeren. De klarte å kjøre over den (med subbing) men den fulgte med bilen når de rygget tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå