veyen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hei, For å være helt ærlig så er jeg rimelig blank på bil..og aldri hatt BMW før. Sitter å vurderer en BMW 320iAT 2001 modell km: 210000...lurer på hva dere kjennere mener om den bilen. Hvordan er automatkassen f.eks..er den kjent for å ryke eller skal den enda holde noen tusen km til? Er det andre ting jeg bør være obs på ved den modellen og den kmstand? Tips og anbefalinger mottas med takk:)..vi skal ha en slik bil..har fruen bestemt ...og budsjettet er ikke alt for høyt..så må nok ha en med høy kilometerstand rundt årtusenskifte.
Sercox Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hei og velkommen til forumet Kan bumpe denne posten, så kanskje folk med mer erfaring enn meg, på den typen du har sett på, kommentere bedre. Du er hvertfall veldig velkommen som ny og fresh BMW-eier i fremtiden, og håper du får mye glede både på sommer og vinter -Robert
Lars89 Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E46/ Bør i tillegg se at sentrallåsen funker som den skal. En kjøpstest hos BMW kan være smart hvis du ikke er veldig kyndig selv
veyen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 hei, takk for svar.. Det som bekymrer meg mest er girkassen, hadde akkurat en kompis som har en passat med tiptronic kasse som røyk..måtte ut med 40-50 flis. Lurer kanskje på om manuell kasse er bedre for en så "gammel" bil?
Z1 Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Om det har vert bytta olje på kassa så skal den gå langt, men har den kjørt 200 t/km med samme olje så hadde jeg ikke kjøpt den .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå