Gå til innhold

fjuske problemer m30b35 turbo..

GiljeN
 Share

Anbefalte innlegg

heisann..har litt problemer med motoren min..den fjusker nå. trør jeg gassen i bånn fort så skytter den svart røyk. tar jeg den seint i bånn så går det fint. men fynker ikke når jeg kjører.. har byttet brt,coil,tennplugg ledinger, stilt ned og opp gapet på pluggene,fordeler og 3 forsjellige luftmengdemålere.

alt dette sjedde etter jeg fylte på 40liter 98bensin.fylte og på kondes fjerner nå. men så fant jeg plutseligt ut at en sikring som sikker skal være der mangler..bilen har liksom fynket helt fint hele helga helt til regne kom på søndag..så jeg lurer på om noen har peilig på hva

bel. innen und gepackraum. og ladesteckdose er sikring nr 21 på min motor..er en motor med EL gasjepd og tomgangs regulator osv..

har søkt i ordbok uten å bli noe klokere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lys inne i bilen og i bagsjerom er sikringen du prater om..

altså er nok ikke det feilen :P

lykke til ;)

EDIT:

du var akkurat før meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbanna dritt geier. noen som har en formening om hvor stort gap jeg bør bruke på pluggene ? bilen sviver og helt fint på tomgang ? siden sist sommer har bilen stått lagret å hatt velidgt lite bensin på tanken..maks20liter til 0 og oppigjen.. så dette sjedde et par min etter jeg fylte på 40liter..kan det bare være kondens ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen nekter å virke :S sviver fint på tomgang nå/i går. når du gir gass så bare skytter å fjusker den..svart røyk kommer i smellene lukrter surt me bensin og svir i øynene :(

får prøve nye dyser i morgen tror jeg tar denne dagen fri fra garagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...