djscream Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 E36 325 coupe 93 mod selges i 100000 knas. Understell og dekk, felger, bremser osv, selges helt til slutt ! Så det er ikke vits å begynne å snakke om enda Det som selges nå er da : *** Motor - km 200, strøken som bare det. Selges ved symbolsk pris. *** M3 bakseter Vader *** Alt av dash og midt konsoler *** Ratt har jeg 2 stk med airbag og ett sportsratt ( bilder kommer ) *** Tak trekk, grått med takluke *** Gulvteppe grått *** Dørpaneler foran og bak, har både i skinn og sort stoff *** Frontvindu , bak Vindue *** Front Dører *** Bagasjeluke *** Sorte skinn stoler *** Orginale baksete rygger i stoff med M merke mener jeg å huske *** Nakke støtter til bakseter *** Takluke *** Orginale frontlykter og m3 baklykter *** Grill Ramme med eller uten Nyrer *** Panser *** Nøkkelset med 2 nøkler, låse sylinder til dører foran, bagasjeluke og start sylinderen inne i bilen. *** forskjermer. *** Inne skjermer *** M3 skjørter, m3 bak og frontfanger ( frontfanger solgt ) *** M3 Speil, har 2, men jeg kaster nok det ene siden den ikke er helt fin. *** Anlegg 2 x 10 mener jeg det, og forsterker - bud skal vekk. Send meg helst epost eller sms, raskeste måten, Innboksen blir fort full her. Jeg leker ikke butikk å skambud taes ikke mot. Skal du ha noe, så vær seriøs !! Email : Post@hv-custom.com Mobil : 40 48 30 39, ikke ring Tirsdager og Torsdager, jobber 13 timer. lettes med sms. ------------ Bilder kommer, og dere kan få bilde av det dere vil ha å jeg sender det på Pm.
Bimmcat Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Heisann, de baklyktene, er de med hvite blink?? Har du bilde??
djscream Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Siden jeg ikke har ett stort behov for å selge motoren med gir kasse, så skal jeg ha 10000 kr for denne syke gode motoren. ( strøken motor )
perarne Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 hmm,synes 10000 for motoren var litt mer enn "symbolsk" pris men..??
djscream Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 for en slik god motor, så er den verdt mer enn 10 lapper! Har man lyst på en solid motor med 192 hk, og har lyst å bygge turbo på denne, så er denne motoren knall
djscream Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Skrevet Mai 7, 2009 Må ha vekk disse sports stolene med understell helt nye ubrukte, Tar plass.. ny pris er ca 5000 kr. passer alle e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå