Jay-O Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Når er det If fjerner ungdomstillegget på forsikringspremien? Er 23 år eller er det andre kriterier og? Fjerner de kun tillegget, eller setter de også ned premien generellt?
morteym Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hvis grensa er ved 23 år, så setter de ned forsikringspremien, men jeg tror du må ringe og si ifra selv at nå er det ingen brukere under 23 år på bilen.
525i1991 Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 23 år er grensa. i tillegg så får du lavere forsikring dersom du har egen garasje og alarm og diverse, samt at du ofte får en samlebonus. jeg har selv forsikring på bil + innbo og personforsikring på meg selv som jeg på en måte får gratis fordi at jeg har bonus ved å ha 3 forsikringer i samme selskap.
Sjøbuse Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 23 år er grensa. i tillegg så får du lavere forsikring dersom du har egen garasje og alarm og diverse, samt at du ofte får en samlebonus.jeg har selv forsikring på bil + innbo og personforsikring på meg selv som jeg på en måte får gratis fordi at jeg har bonus ved å ha 3 forsikringer i samme selskap. garasje og høyt bremselys hadde de kuttet ut sist jeg ringte og hørte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå