Tommy89 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Morn, Jeg hadde opp luftfilterboksen på E34'en min i går og har ett lite spørsmål. på undersiden av LMM'en så så jeg en sensor av noe slag, hva kan dette være? Det gikk to slanger fra den. Det var sånn kjølevæsketype slanger, men jeg så ikke helt hvor dem gikk til. hadde vært supert om noen hadde visst hva dette er for no:) Er en 520 med M50 motoren Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Ikke helt LMMen men litt lenger mot motoren hadde jeg samme spørsmål: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=99315&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 det er nokk vannslanger så det ikke kommer frost ol i boksen holder den varm på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy89 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Giljen: Jaok, skjønner:) Så hvis man får skikkelig leia og monterer ett jalla powerfilter, så kan den egentlig bare legges løst nedi der? takk for kjapt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå