gkw89 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 hva med en 125cc yamaha crosser 03 mod... trenger den ikke lenger, så vet ikke helt hva jeg skal bytte den inn i enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 27, 2009 Share Skrevet Mai 27, 2009 hvor holder du til? Hedmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutmh Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Trodde bilene var solgt.. Den første som kommer med et greit bud, samt kan hente bilene fort FÅR DE! Graveren starter til uka. Og da står bilene i veien. Ring om int. 97174325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutmh Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 bilen Selges nå i deler!!!!!!!!!!! Mvh: Knut Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 jeg sender en kar løpet av uka for å plokke opp interiøret. han samme som kikket på bilen. så hvis du gidder å skru løst alt til han kommer så hadde det blitt suverent. rekner med at jeg får med dashbordet også. siden det er tre på sidedørene, da er det sikkert på dashbordet. er det elektriske seter? med memory? da hadde det vert fint med ledningsnettet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 skal interiørkjøper ha rattet og? hvis ikke kjøper jeg gjerne rattnavet/slepering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Ryktene har det til at denne forsvinner til akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg