Puma Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Selger disse felgene for far min. Det er 4 stk M3 replica 17" (8x17) ET47. Har stått på E46. Følger med dekk, men to av disse er dårlige (godt mønster, men støyer mye) To av felgene har en skade som gjør at de må rettes, ikke noe alvorlig så dekkverkstedet kunne rette dette for ca 600,- pr stk. Mangler også to stk senter emblemer. Ellers er felgene pene med minimalt av skader og hakk. Starter budrunden på 1500,- Veldig greit om felgene kan hentes i Fredrikstad av kjøper. Se bilder på vedlagt link. http://galleri.amcarfredrikstad.com/#9.0
Puma Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Bump Ingen som trenger....? Kom med bud, blir tatt til vurdering....
NyborgRacing Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 slenger inn bud på 500kr. jeg da.. bare for å ha gjort det, fine sladde felger
Endre Hånde Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Har du mulighet til å levere de i Moss om du skal forbi?
Puma Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 slenger inn bud på 500kr. jeg da.. bare for å ha gjort det, fine sladde felger Fortsatt fine sladdefelger til minstebud
Puma Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Har du mulighet til å levere de i Moss om du skal forbi? Kan klare å frakte de til Moss ja... Bud mottas med takk... Har fått bud på 900,- oxo, men har jo satt en minstepris som hvertfall bør være et utgangspunkt.
Puma Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 1000 kr , må ha flere felger til drifte M3`n Notert, men har en som skulle kikke på bilder og vurdere minstebud... Kan jo komme tilbake til deg om det ikke blir noe av eller om du vurderer minstebudet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå