cc300 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Finnes det noen steder i Oslo/Akershus som har servicehaller med drop-in? Før hadde de det både på Bjerke og Robsrud, men ingen av dem driver med det lenger etter ombygging. Har en potensiell kjøper av compacten som ønsker å ta en titt under skjørtet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Utifra at jeg har forsøkt å finne det samme selv og andre tråder på forumet de siste månedene tror jeg du skal lete lenge etter dette. Mulig du kan prøve Statoil ved Opsal eller den gamle, lille ved Brynseng (ikke den store ved NAF). Tipsa noen om å sjekke ut de i en tidligere tråd, men fikk ikke noen tilbakemelding om de hadde. Spesielt den på Brynseng er bensinstasjon av den litt gamle sorten der man kan være heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Hvis du ikke finner noe annet så har de en sånn hall på statoil i moss og ett eller annet verksted på kongsberg. Vet det er et stykke, men kan være en nødløsning. Eventuelt så går det jo ann å høre på en "gammel bensinstasjon", altså en med smøregrav. Kan hende du får låne/leie den en halvtime selvom de ikke egentlig "driver med sånt"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Statoil på bøler har jeg lånt for mange år siden. Går jo ann å høre der evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a1eksander Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Si ifra hvis du finner da;) leter etter det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 takk for tipsene! skal ta en liten ringerunde i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå