Tuttifrutti Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Gamle bilen min jo nesten så eg fekk lyst å kjøpe den tilbake er gjort litt med den siden jeg solgte den ser jeg.. Er jeg som bytta ut alle foringene til powerflex litt under 2 år siden, jeg bygde også om fra automat til manuel gir og skifta ut instrumentpanelet. Bilen var da kjørt 205.000km, nye motoren jeg satt i var kjørt 128.000km. Han som jeg solgte bilen til skifta hvistnok motoren igjen grunnet sprekk i blokka. Så du kan si står instrumentpanelet på 138 nå betyr det at bilen totalt er kjørt 215.000km Er en kjempebil dette her ikke noe å si på det Sorry for off-topic, men: Når du skiftet til automat, måtte du skifte hjernen på bilen då eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Til manuel mener du vel, må skifte til manuelt ledningsnett og hjerne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Røssland Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 har fått bud på 90,000 og bilen forsvinner mest sannsynlig i helga.. litt trist egentlig:( men nye biler må prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg