Gå til innhold

Downpipe's 86' Bmw E30 325i (ferdi lakkert!!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg gådd til innkjøp av drømmebilen, en orginal 86' E30 325i, 2dørs, komplett m-interiør, gådd ca 260 tusen, overhalt topp for ikke så lenge siden+++

Bilen var rustsveiset når jeg kjøpte den, hjulbuer bake på begge sider er byttet+ at bakplaten er byttet.

Sålangt har jeg begynt demonteringen+ noe lakkering

Gjort

60/40 senk

gule koni

Planer:

Lakkere ferdig bilen

Mim felger

Gule lykter framme

bytte frontrute

Slik så den ut når jeg kjøpte den

bilde070.jpg

Klar til litt lakk

bilde121.jpg

Lakkert frontplate+

bilde125.jpg

Fangere ferdi lakkert

bilde122.jpg

Lakkert inni dørene

bilde133.jpg

Slik står bilen idag

bilde135i.jpg

Sitte hjemme med hjernerystelse så blir ikke gjort noe mere denne uken. Regner med å være ferdi lakkert til neste helg. Har noen langsiktige planer men får se hva det blir til.

Ris og ros mottaes gjærne;)

• 3 weeks later...
Skrevet
Har flere bilda du kan legg ut.. etter all skruinga i garasjen på tverlandet

Ja send på msn eller noe;)

Har fått gjort endel mere, har bare ikke klart å lagt inn nå bilder på pcen, men skal gjøre det i kveld;)

Skrevet
Gleder meg til å se hvordan det her blir. Legg ut en masse bilder når den er lakkert ferdig.

God bedring :)

Hadde håpet å bli ferdig med lakkering av selve karosseriet denne uken, men er det ikke hode så er det faenmæ kroppen som sier stopp nå, så får se hvor mye som blir gjort denne uken:)

• 4 weeks later...
Skrevet

Bilen såg grei ut men burde få ut eit lysere bilde syns eg :)

Ikkje kritikk altso ;)

Skrevet

Så jo ut som en grei bil dette her ;) Men hvor er M-interiøret? Ikke Mtech seter som står i på bildene iallefall..

Skrevet
Ikke dårlig dette, bra de får ny lakk e30 også. Ikke sett bilen på mo enda ikke tatt den ut?

Noen vidre planer?

Tok den ut på fredag, da fikk jeg montert ny frontrute og nye dekk, men flytta tilbake til Bodø samme dag, så er nok derfor du ikke har sett den, men bli å se på nærmeste treff på acr;)

Hvilken farge er det dær?

e plukket ut av ett fargekart som heter "colormap" fra sikkens, heter for 499f5 vist jeg husker rett, så er ikke noe bmw farge :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...