///Mysild Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 mange biler som ikke appelerer til meg her... men var jo endel biler da! men hva skjer med kromfelger der oppe?
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Hei Hvis noen av dere som er eiere av de bilene jeg har lagt ut bilde ikke liker at jeg har lagt ut bilder som reg nr vises på,så gi meg besked på PM så skal jeg slette bildene.Men ettersom bilene sto utstilt med skilt på treff så regner jeg med at dette ikke er noe problem
///Mysild Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 det er jo ikke noe sladding på gang her... så de kan jo bare ligge uansett.... vil ikke folk ha bilene sine i synet for andre, bør de la den stå i garasjen men bra du har tatt mange bilder!
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 mange biler som ikke appelerer til meg her... men var jo endel biler da!men hva skjer med kromfelger der oppe? Du har kansje rett i at det er en del chrome på bilene det er bilder av her.men tror det er ganske tilfeldig.er vel forskellig smak her i Trondheim som andre plasser :)Men chrome er pent på de rette bilene det
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 det er jo ikke noe sladding på gang her... så de kan jo bare ligge uansett.... vil ikke folk ha bilene sine i synet for andre, bør de la den stå i garasjen men bra du har tatt mange bilder! ja sannt det
bmwkizn Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Skrevet Mai 9, 2009 Håper flere legger ut bilder fra treffet her :)For batteriet på kameraet mitt dødd ut...
Ron Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Bra dere tok bilder, flere som har? Ligger langflat med omgangsyke, faen så typisk!
EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Jeg må bare si at femmern til Einar ble perfekt med Dotz Mugello! Ser du nesten fikk med min 325ix "Krokan Edition"
T.R.Melum Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Jeg må bare si at femmern til Einar ble perfekt med Dotz Mugello! Ser du nesten fikk med min 325ix "Krokan Edition" Har den:
EirikL Skrevet Mai 9, 2009 Skrevet Mai 9, 2009 Hehe, tror jeg må finne en sponsor slik at den kan få ny lakk i løpet av kommende vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå