Mjørgen Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Kristian: Takk for d du E ikje så verst din heller;) Knut: Tror delene er utgått av produksjon desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Heisann Har noen bilder av bilen din her.. Du får si fra om du vil jeg skal fjerne de, men synes resten av gjengen her inne kan få ta litt del i den perlen av en bil du har Bildene er tatt fra treffet som GS hadde den 29.mai i det herrens år 2010 ! Ved ankomst!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Heisann Har noen bilder av bilen din her.. Du får si fra om du vil jeg skal fjerne de, men synes resten av gjengen her inne kan få ta litt del i den perlen av en bil du har Bildene er tatt fra treffet som GS hadde den 29.mai i det herrens år 2010 ! Ved ankomst!! Sjå der ja ! arti D e bære å legge ut bilde vis du har.. Har du flere kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Sjekket over bildene fra CCN-treffet i Molde 1.mai nå, men fant ikke noen av din bil der, så da tror jeg ikke jeg har flere altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Stemmer d.. i va ikje heime den dagen så fekk ikje bli mæ på d treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Var det jeg regna med ja, at du ikke var der.. For da hadde jeg garantert hatt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Var det jeg regna med ja, at du ikke var der.. For da hadde jeg garantert hatt bilder kanskje du har nokken bilda av bilen min jørgen? den andre blå e28 m535i'n, stod 2 bila bortom på GS-treffet, skimta den såvidt på det ene bildet du la ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Var det jeg regna med ja, at du ikke var der.. For da hadde jeg garantert hatt bilder kanskje du har nokken bilda av bilen min jørgen? den andre blå e28 m535i'n, stod 2 bila bortom på GS-treffet, skimta den såvidt på det ene bildet du la ut her Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Oktober 19, 2010 Share Skrevet Oktober 19, 2010 Begynne å bli rett nydelig no gamlebiln:) Godt å sjå.. Vurdert å lakke dørhåndtaka matt-svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2011 Begyne og bli:) Ja he vurdert og prøvd.. men synes d kler den me lakka håndtak æu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå