Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heisann :) Har noen bilder av bilen din her.. Du får si fra om du vil jeg skal fjerne de, men synes resten av gjengen her inne kan få ta litt del i den perlen av en bil du har :wink:

Bildene er tatt fra treffet som GS hadde den 29.mai i det herrens år 2010 !

Ved ankomst!! :)

hwj1uh0wj060205w67bb.jpg

dkz9cz92sg61sqh1f6lg.jpg

q03bvr5ferni06vt792k.jpg

kloth8smwb5gf82nzb6y.jpg

rhhfz2hn860m3973ysj1.jpg

5zpko24v1vp7y5x67xy6.jpg

Skrevet
Heisann :) Har noen bilder av bilen din her.. Du får si fra om du vil jeg skal fjerne de, men synes resten av gjengen her inne kan få ta litt del i den perlen av en bil du har :wink:

Bildene er tatt fra treffet som GS hadde den 29.mai i det herrens år 2010 !

Ved ankomst!! :)

Sjå der ja :D ! arti :) D e bære å legge ut bilde vis du har.. Har du flere kansje?

Skrevet

Sjekket over bildene fra CCN-treffet i Molde 1.mai nå, men fant ikke noen av din bil der, så da tror jeg ikke jeg har flere altså..:)

Skrevet
Var det jeg regna med ja, at du ikke var der.. For da hadde jeg garantert hatt bilder :mrgreen:

kanskje du har nokken bilda av bilen min jørgen? den andre blå e28 m535i'n, stod 2 bila bortom på GS-treffet, skimta den såvidt på det ene bildet du la ut her ;)

Skrevet
Var det jeg regna med ja, at du ikke var der.. For da hadde jeg garantert hatt bilder :mrgreen:

kanskje du har nokken bilda av bilen min jørgen? den andre blå e28 m535i'n, stod 2 bila bortom på GS-treffet, skimta den såvidt på det ene bildet du la ut her ;)

Du har PM ;)

• 2 weeks later...
  • 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...