Slatan Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Ønsker å kjøpe litt deler til min E30(PreFace) da den nå har fullført 1 års trofast tjeneste! I vinter kom jeg desverre til å skli litt for nærme en høy fortauskant så jeg reiv sånn delvis av frontleppa mi. (Den knakk + at meste av skruer o.l er borte!) Nå henger den der og er ikke til noe annet enn irritasjon og plage! Derfor håper jeg en eller annen her har en til overs og vil selge til meg for en ålreit pris! Gjerne med alle skruer! ..... Også ønsker jeg komplett sett med frontlys som er HELE og ikke vært tullet med på noen måte! Mine frontlys er fulle av vann (+ 2 ørret og 1 laks) og har fått en sprekk i løpet av den kalde vinteren! ..... En siste ting jeg er ute etter er (Helst!) komplett SORT interiør. Hvoedsaklig beståendes av: -Stolene forran -Soffaen bak -hatthylla -Gulvteppet ..... Felles med alt er at alt må være i skjønneste orden, og om det skulle se ut som om det akkurat er tatt ut av pappen er ikke å forakte! Om du skulle ha noe av dette er du velkommen til å ta kontakt på PM: HerPåBimmers! Mail: Hanisen@gmail.com TLF: 48137212 (Hels send SMS fra 06.00 - 19.00 ellers vil alt du hører være "DRRRR") Kan stå i fare for å kunne hente tingene selv for det meste på østlandet og vestlandet. Bor i valdres bare så det er sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Jeg har leppe og lykter. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=100698&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slatan Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Pris for frontleppa og lyktene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Pris for frontleppa og lyktene da? Står i salgstråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 har lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Har linselykter. Strøkne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå