Gå til innhold

min 89 m3! oppdatert 2/6

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det gjort noe med motor og understell på bilen din? Hvis du har skrevet om det får du ha meg unnskyldt :)

nei, motoren er helt orginal, går veldig rent og pent:)

nettopp montert zimmerman ventilerte bremseskiver(282mm) foran og bak med ferado "racing" klosser, bremser utrolig godt! det piper sykt til tider:( vet ikke hvorfor!?

demperen er jeg litt usikker på merke, tror det er mtech? fant de under den kategorien på koed.no hvertfall. det er hvertfall HR fjærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult at dere liker bilen:) jeg lurer litt på oim jeg skal få en takst fra bmw på bilen, slik at hvis det skulle skje noe.. tviler vel på at forsikringa betaler det samme som markedsverdien? men det kommer jo litt ann på hva bilen er verdt i bmw sine øye også!?

er det noen som har noen forslag til hvordan jeg skal få klemt bakfangeren helt inntil innerskjermen? vet ikke om du ser det på bilde men kanksje dere skjønner hva jeg mener?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gjort noe med motor og understell på bilen din? Hvis du har skrevet om det får du ha meg unnskyldt :)

nei, motoren er helt orginal, går veldig rent og pent:)

nettopp montert zimmerman ventilerte bremseskiver(282mm) foran og bak med ferado "racing" klosser, bremser utrolig godt! det piper sykt til tider:( vet ikke hvorfor!?

demperen er jeg litt usikker på merke, tror det er mtech? fant de under den kategorien på koed.no hvertfall. det er hvertfall HR fjærer.

Står på sidene til koed og andre som selger ferodo at de kan gi støy... Men blir bedre etter noenmil. Kan variere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...