helgeb Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 dette var et nydelig eksemplar av den grommeste bil på jord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Ser jo helt strøken ut, bra innsats flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Der har du en utrolig rå bil vil ha sånn jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Er det gjort noe med motor og understell på bilen din? Hvis du har skrevet om det får du ha meg unnskyldt nei, motoren er helt orginal, går veldig rent og pent:) nettopp montert zimmerman ventilerte bremseskiver(282mm) foran og bak med ferado "racing" klosser, bremser utrolig godt! det piper sykt til tider:( vet ikke hvorfor!? demperen er jeg litt usikker på merke, tror det er mtech? fant de under den kategorien på koed.no hvertfall. det er hvertfall HR fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasdavidsen Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 kult at dere liker bilen:) jeg lurer litt på oim jeg skal få en takst fra bmw på bilen, slik at hvis det skulle skje noe.. tviler vel på at forsikringa betaler det samme som markedsverdien? men det kommer jo litt ann på hva bilen er verdt i bmw sine øye også!? er det noen som har noen forslag til hvordan jeg skal få klemt bakfangeren helt inntil innerskjermen? vet ikke om du ser det på bilde men kanksje dere skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Er det gjort noe med motor og understell på bilen din? Hvis du har skrevet om det får du ha meg unnskyldt nei, motoren er helt orginal, går veldig rent og pent:) nettopp montert zimmerman ventilerte bremseskiver(282mm) foran og bak med ferado "racing" klosser, bremser utrolig godt! det piper sykt til tider:( vet ikke hvorfor!? demperen er jeg litt usikker på merke, tror det er mtech? fant de under den kategorien på koed.no hvertfall. det er hvertfall HR fjærer. Står på sidene til koed og andre som selger ferodo at de kan gi støy... Men blir bedre etter noenmil. Kan variere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå