gisse Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 har vært så mye og gjøre. samt jeg datt på fylla i går,. så fikk ikke tatt. men skal gjøre det i morgen.
Azeton Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Nei pengene blir borte.. Merkelig det når man setter seg ned med kvittoer og slikt.. Blir bare borte..Nei det ble jo 325.. Var det som var drømmebilen.. Ikke verken M3 eller 2,8 ltr faktisk.. 4-dørs 325 som drøm ja
BreitBau Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Nei det var en coupe Men så endret det seg og når jeg skulle kjøpe 325 så ble det 4-dørs, rett og slett fordi jeg syns den er penere..
gisse Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 sedan kan bli fine de og. om man legger nok peng i de.
BreitBau Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Hehe... Coupe og Sedan E36 er 2 helt forskjellige biler.. I Profil er de faktisk utrolig forskjellige.. Få likheter gitt.. Spørs jo hva du gjør med en sedan, men poenget er at jeg ikke syns det er så mye med coupeen som gjør den finere.. Liker 4-dørs E36.. Men det er jo meg..
gisse Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 hadde samme tanken før. men mer av den praktiske bruken jeg likte sedan, linjene på en coupe er finere en sedan men det e da meg.
Azeton Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Jaja.. ser ikke hvordan sedan er en finene bil Trådstarter har ihvertfall en utrolig jobb foran seg
BreitBau Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Jaja.. ser ikke hvordan sedan er en finene bil Nei, men det er deg.. Og hvis vi skal sammenligne Coupe mot sedan breddet med Breitbau, er jeg hvertfall ikke i tvil.. Men men.. la DEN diskusjonen være død da.. Ingen som kan komme frem til noe som gjelder smak og behag..
gisse Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 det gjør ikke jeg heler enig med deg i det. men smaken e jo delt har sett mye fine sedaner. men ingenting slår coupe
Azeton Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Det jeg også mener, Bilen til breitbau er stilig. kult stylet og slikt.. men hadde blitt enda råere på en Coupe. Sånn er det bare..
gisse Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Jaja.. ser ikke hvordan sedan er en finene bil Trådstarter har ihvertfall en utrolig jobb foran seg kan si det sån ja. hehe har startet opp nå. tok av fronten og løsnet alt på motor så den e klar til og bli løftet ut. vil tømme caroseriet helt. tror jeg lakker motorrommet svart. syntes det e fint. tror det blir hvit skin intreør i an, siden jeg fikk det med på 328en. men har ikke bestemt meg enda. trenger insuggmanifoil og ledningsnett samt hjerne til en 2.5 liter om noen har det liggende?
BreitBau Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Hvis vi først skal ta den, liker jeg mye bedre råskapen til breitbauen i en sedan.. Du har en 4 dørs bil, der bakskjermen begynner på døra!? Folk tenker: shjeit! i det jeg løfter ut kiddoen (som jeg ikke har) av barnesetet baki.. I en 4- dørs sedan.. Som er breddet.. Der bakbuen begynner på DØRA !? Vel, om du ikke kan se råskapen, kombinert med humoren i det, så sorry mac.. Da er vi rett og slett enige om å være uenige.. Coupe med breitbau, er jo bare nok en coupe, med litt bredere hjulbuer.. Kunne forsåvidt vært valset også, fordi den "gjør" ikke noe mer med karosseriet.. Og forøvrig kan jeg nok så smått være enig i at en vanlig sedan, er litt mer kjedelig enn en coupe.. Ok da.. Men med breitbau II kittet blir det snudd helt rundt..
BreitBau Skrevet Mai 11, 2009 Skrevet Mai 11, 2009 Jaja.. ser ikke hvordan sedan er en finene bil Trådstarter har ihvertfall en utrolig jobb foran seg kan si det sån ja. hehe har startet opp nå. tok av fronten og løsnet alt på motor så den e klar til og bli løftet ut. vil tømme caroseriet helt. tror jeg lakker motorrommet svart. syntes det e fint. tror det blir hvit skin intreør i an, siden jeg fikk det med på 328en. men har ikke bestemt meg enda. trenger insuggmanifoil og ledningsnett samt hjerne til en 2.5 liter om noen har det liggende? Kommer garantert til salgs Skal bli artig å se når du begynner med bilder da!
gisse Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Skrevet Mai 11, 2009 yes da var noen bilder lakt ut. dette e da bilene jeg skal bruke. 318 is blir bruks bil intil videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå