Gå til innhold

e36 coupe prosjektet er startet, mulig det blir 3.2 liter

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nei pengene blir borte.. Merkelig det når man setter seg ned med kvittoer og slikt.. Blir bare borte..

Nei det ble jo 325.. Var det som var drømmebilen.. Ikke verken M3 eller 2,8 ltr faktisk.. :roll:

4-dørs 325 som drøm ja :lol:

Skrevet

Hehe...

Coupe og Sedan E36 er 2 helt forskjellige biler.. I Profil er de faktisk utrolig forskjellige.. Få likheter gitt..

Spørs jo hva du gjør med en sedan, men poenget er at jeg ikke syns det er så mye med coupeen som gjør den finere.. Liker 4-dørs E36.. Men det er jo meg..

Skrevet

hadde samme tanken før. men mer av den praktiske bruken jeg likte sedan,

linjene på en coupe er finere en sedan men det e da meg.

Skrevet
Jaja.. ser ikke hvordan sedan er en finene bil :roll:

Nei, men det er deg..

Og hvis vi skal sammenligne Coupe mot sedan breddet med Breitbau, er jeg hvertfall ikke i tvil.. ;) Men men.. la DEN diskusjonen være død da.. Ingen som kan komme frem til noe som gjelder smak og behag..

Skrevet

det gjør ikke jeg heler enig med deg i det. men smaken e jo delt har sett mye fine sedaner. men ingenting slår coupe

Skrevet

Trådstarter har ihvertfall en utrolig jobb foran seg 8)

kan si det sån ja. hehe

har startet opp nå. tok av fronten og løsnet alt på motor så den e klar til og bli løftet ut. vil tømme caroseriet helt. tror jeg lakker motorrommet svart. syntes det e fint. tror det blir hvit skin intreør i an, siden jeg fikk det med på 328en. men har ikke bestemt meg enda.

trenger insuggmanifoil og ledningsnett samt hjerne til en 2.5 liter om noen har det liggende?

Skrevet

Hvis vi først skal ta den, liker jeg mye bedre råskapen til breitbauen i en sedan.. Du har en 4 dørs bil, der bakskjermen begynner på døra!? :shock:

Folk tenker: shjeit! i det jeg løfter ut kiddoen (som jeg ikke har) av barnesetet baki.. I en 4- dørs sedan.. Som er breddet.. Der bakbuen begynner på DØRA !? :shock: Vel, om du ikke kan se råskapen, kombinert med humoren i det, så sorry mac.. Da er vi rett og slett enige om å være uenige..

Coupe med breitbau, er jo bare nok en coupe, med litt bredere hjulbuer.. Kunne forsåvidt vært valset også, fordi den "gjør" ikke noe mer med karosseriet..

Og forøvrig kan jeg nok så smått være enig i at en vanlig sedan, er litt mer kjedelig enn en coupe.. Ok da.. Men med breitbau II kittet blir det snudd helt rundt..

Skrevet

Trådstarter har ihvertfall en utrolig jobb foran seg 8)

kan si det sån ja. hehe

har startet opp nå. tok av fronten og løsnet alt på motor så den e klar til og bli løftet ut. vil tømme caroseriet helt. tror jeg lakker motorrommet svart. syntes det e fint. tror det blir hvit skin intreør i an, siden jeg fikk det med på 328en. men har ikke bestemt meg enda.

trenger insuggmanifoil og ledningsnett samt hjerne til en 2.5 liter om noen har det liggende?

Kommer garantert til salgs ;)

Skal bli artig å se når du begynner med bilder da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...