Gå til innhold

..

turbo2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Evt han har andre å gjør enn å sitte på dataen , og sjekker data en gang pr dag? :)

Snakker om melding, på tlf

Me fare for å være litt negativ, personlig svarer jeg aldri på SMS når jeg skal selge ting, det er som regel folk uten penger ,elelr som ikke kommer til å kjøpe uansett.. Kjenner INGEN som har solgt noe per sms, så ta å ring.. Mye enklere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke ta alt han her sier for god fisk.

skulle kjøpe noen felger av han en gang, og jeg skulle få de med samme dagen, da jeg kom fram til han, (etter en times kjøretur) så sa han først at han ikke fikk møtt meg likevel (pga overtidsjobbing). etter noen meldinger så skjønte jeg at det var noe rart, så jeg fant adressen og kjørte til nabolaget der han bodde, og bilen sto hjemme (med de hjula jeg skulle ha) selv om han sa han hadde den på jobben. fikk til slutt møtt han, men da kunne jeg ikke få med meg hjula den kvelden, fordi han ikke hadde klart noe annet å sette på bilen.

jeg skulle få felgene fraktet til nærheten av der jeg bor, dagen etterpå, til en bestemt pris. men dagen etterpå hadde han "tilfeldigvis" fått inn et høyere bud, men jeg ga et høyere bud, og etter det, så hørte jeg aldri mer fra han....

ut fra min erfaring oppfører han seg som en veldig useriøs selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...