JulianS Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Hvor mye må man betale for fire sentre løst må jo ha til 5-bolt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Skulle så jævli ønske jeg kunne legge parkett =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Hvor mye parkett er det som skal legges? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Hadde jeg ikke brukt opp lønningen jeg fikk i dag allerede ville jeg kjøpt disse tvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Skulle så jævli ønske jeg kunne legge parkett =p du kan vell male ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Er disse enda til salgs? Jeg kan komme og hente de nå i uka sikkert. du får svar av meg i kveld om du har de enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Er vist ikke så gira på å selge felger han, svarer jo ca på en melding i døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Evt han har andre å gjør enn å sitte på dataen , og sjekker data en gang pr dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Evt han har andre å gjør enn å sitte på dataen , og sjekker data en gang pr dag? Snakker om melding, på tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Hadde ikke vært så gira på å selge felgene selv, haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Evt han har andre å gjør enn å sitte på dataen , og sjekker data en gang pr dag? Snakker om melding, på tlf Me fare for å være litt negativ, personlig svarer jeg aldri på SMS når jeg skal selge ting, det er som regel folk uten penger ,elelr som ikke kommer til å kjøpe uansett.. Kjenner INGEN som har solgt noe per sms, så ta å ring.. Mye enklere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 ikke ta alt han her sier for god fisk. skulle kjøpe noen felger av han en gang, og jeg skulle få de med samme dagen, da jeg kom fram til han, (etter en times kjøretur) så sa han først at han ikke fikk møtt meg likevel (pga overtidsjobbing). etter noen meldinger så skjønte jeg at det var noe rart, så jeg fant adressen og kjørte til nabolaget der han bodde, og bilen sto hjemme (med de hjula jeg skulle ha) selv om han sa han hadde den på jobben. fikk til slutt møtt han, men da kunne jeg ikke få med meg hjula den kvelden, fordi han ikke hadde klart noe annet å sette på bilen. jeg skulle få felgene fraktet til nærheten av der jeg bor, dagen etterpå, til en bestemt pris. men dagen etterpå hadde han "tilfeldigvis" fått inn et høyere bud, men jeg ga et høyere bud, og etter det, så hørte jeg aldri mer fra han.... ut fra min erfaring oppfører han seg som en veldig useriøs selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Hvor mye må man betale for fire sentre løst må jo ha til 5-bolt... sjefen på dekkverkstedet vi bruker på jobben kunne fortelle meg at bbs ikke selger "løse deler" til sine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Noen som ikke kjøper over sms kansje, men det gjør jeg. Jeg skal ha disse felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg