Gå til innhold

..

turbo2
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lillepål:

Ga bort de felgene tilslutt på e39en, det var jo bare noe gammel drit som jeg skulle bli kvitt.

Og vi avtalte aldri at jeg skulle sende de vi???

Men men, hva var det jeg skulle ha for de igjen? 1700,- eller noe med dekk? og du sjekket om det ver noe hakk og riper i de??!? HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

Bra jeg ikke solgte de til deg, du hadde sikkert klaget over att dekkene ble utslitt med tiden også :)

Er ikke meningen å ikke svare her eller på sms, men orker ikke sitte med tlf hele kvelden, får sånn ca 100 hendvendelser om dagen pga bilsalg..

Leif Harald: Ser ut som de må sendes som bedriftspakke, går vel greit det?

Kan du sende meg addressen in på SMS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillepål:

Ga bort de felgene tilslutt på e39en, det var jo bare noe gammel drit som jeg skulle bli kvitt.

Og vi avtalte aldri at jeg skulle sende de vi???

Men men, hva var det jeg skulle ha for de igjen? 1700,- eller noe med dekk? og du sjekket om det ver noe hakk og riper i de??!? HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

Bra jeg ikke solgte de til deg, du hadde sikkert klaget over att dekkene ble utslitt med tiden også :)

quote]

Vi vart vel egentlig enige om at jeg skulle få dem for 2000,- og du skulle sende dem med far din da han skulle ut og kjøre i retning der jeg bor, og dagen etterpå hadde du tilfeldigvis akkurat fått et bud på 2500,- og da jeg ga deg et nytt bud, så hørte jeg aldri mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...