Thomaz Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Tenkte å impregnere cab kalesjen.. Sist jeg gjorde dette var det impregnering på hele sia på bilen.. Som da ikke er særlig lett å få av igjen da det bare avviser vannet.. Så noen tips til hva man skal gjøre for å unngå dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Maskere? Eller holde en papplate langs kanten der du holder på? Hva slags impregnering bruker du siden den er så vanskelig å få av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Ja er en løsning det.. Bruker original BMW.. Er no guffe som man blander ut i en bøtte med vann og deretter svamper på.. Renner ganske greit med andre ord.. Grunnen til at det er vanskelig å få av er jo pga at den avviser vannet som du spyler på med.. Går bort med gnikking.. Gjorde sist ihvertfall.. Men er litt redd for å få dette på den nylakka bilen.. Vurdert å bare bruke no vanlig spray.. Må vel ikke være BMW produkt? Er forresten stått i to år det som er igjen av impregnering, men burde vel ikke ha no å si vis det blir å bruke av den..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Bøtte og svamp ja, da kan jeg forsåvidt forstå det. Jeg bruker bare sprayimpregnering, og da går det greit å bare holde en papplate der jeg jobber, men det er ikke kalesje i samme forstand som på din, så vet ikke hvordan det er med spray på din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå