Gå til innhold

Bremse, oppgraderingspakke ebc yelloow stuff slissa skiver

Fixfax
 Share

Anbefalte innlegg

Hei selger et komplett ubrukt oppgraderingskit for deg som ønsker bremser med litt bedre effekt, bedre holdbarhet og ett litt mere robbust utsende.

Kjøpte disse da jeg hadde planer om og kjøre snik turbo med rundt 200 hester, etterhvert har planene endret seg og kan se ut til at jeg lander på rundt 400 hester.

Vil derfor oppgradere til litt større bremser, noe alla m3 foran i allefall.

Kjøpte dette kittet fra ebay til kroner 2600 + frakt og mva.

Selges for kroner 3000 eller bud, Dette er billig.

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E30-325-GROOVED-BRAKE-DISCS-F-R-EBC-PADS-HOSES_W0QQitemZ360152811583QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item360152811583&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

kan byttes mot ny m21 oljepumpe + mellomlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det til E30 eller E36?

Står E30 på linken, men det er 5 hull i skivan på bilde :)

WE HAVE FOR SALE A FRONT AND REAR SET OF 40 GROOVED PERFORMANCE BRAKE DISCS, EBC YELLOW PADS AND GOODRIDGE HOSES KITFOR THE CARS BELOW..

BMW E30 318 /320/324/325/ (MODELS WITH VENTED FRONT SOLID REAR)NOT M3 WITH ABS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja knallbra klosser, har alltid brukt det med 325 remser selv, men har også prøvd med slissa skiver og da varte dem to dager på rudskogen :s Men er godt mulig det blir bedre med vanlige gatehjul, det har ikke jeg prøvd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det julian sier stemmer, om du tenker litt skjønner du det selv:) slissing og borring spiser jo bare kloss, har ingen funksjon, ser tøft ut bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...