Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så du mener at du hadde sagt til han karen om du hadde møtt han på et bmw treff eller lignende at han har en stygg bil? det tror ikke jeg.

Det er for enkelt og mobbe og slenge dritt på nettet egentlig.

Det er jo like enkelt og holde deg inni seg at den bilen var stygg enn og spre det på et forum hvor eier muligens kan lese.

Han har tydeligvis brukt mye tid og penger på bilen.

Det blir bare feil med et mobbeforum egentlig ;-)

Du har selvfølgelig helt rett.

Skrevet
Ser ikke helt poenget med og rakke ned på hvordan andre vil ha bilene sine, ser jo nye tråder som dette hver dag.

Bruk heller tiden på andre ting?!?

Kritikk heter det, enten får man positiv kritikk eller så får man negativ, å folk må få lov til å si sin mening uansett om det er negativt eller positivt.

Hadde noen syntes bilen var dritstilig og postet det her, hadde du vel neppe sagt noe.

Vi lever tross alt i ett land med talerett.

Folk må gjøre akkurat som de vil med bilene sine, det gjør jeg selv, men jeg trenger ikke å like det andre folk gjør for det.

Så du mener at du hadde sagt til han karen om du hadde møtt han på et bmw treff eller lignende at han har en stygg bil? det tror ikke jeg.

Det er for enkelt og mobbe og slenge dritt på nettet egentlig.

Det er jo like enkelt og holde deg inni seg at den bilen var stygg enn og spre det på et forum hvor eier muligens kan lese.

Han har tydeligvis brukt mye tid og penger på bilen.

Det blir bare feil med et mobbeforum egentlig ;-)

når jeg blir spurt om ting, pleier jeg nokså kjapt og enkelt si ifra om hva jeg mener, samme når jeg spørr andre... da forventer jeg et ærlig svar... postivit elelr negativt...

men som du sier, så lenge eiere ikke spørr om hva vi syntes, kan man holde kjeft, elelr bare skrive:"Lykke til med salget" med en meget sarkastisk undertone :-P da kandet oppfattes på fleer måter, og man kan ro i land det at man bare vil ønske selger lykke til 8)

Skrevet

Han fyren her er jo et helt tilfeldig offer. Det kunne vært meg, og det kunne vært deg..

Bilen min blir ikke mer pen av at jeg synes andre biler er stygge., noe noen herinne tydeligvis tror..

Skrevet
Han fyren her er jo et helt tilfeldig offer. Det kunne vært meg, og det kunne vært deg..

Bilen min blir ikke mer pen av at jeg synes andre biler er stygge., noe noen herinne tydeligvis tror..

Da måtte det bli en mobbe-diskusjon ut av dette bilde av den utrolige stygge e34'n,å hadde jeg møtt han på et treff el lignende så sku han jammen få høre det ja. Når det ligger så stygge bmw'r på nett så må de regne med kommentarer på den,sånne folk sverter merkenavnet BMW da må de regne med KRITIKK. Men som folk sier lengre opp her,hver sin smak,men må da væra måte på...å ramponerer man en bmw slik så blir det diskusjoner å div. Sånn er det bare hylle :!:

Skrevet

Bilen har jo masse potensiale for en som vil bruke litt tid på den. Hvis den er noenlunde fri for rust og er i god mekanisk stand, hadde jeg godt kunne tenkt meg den. Manuell kasse også 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...