Gå til innhold

bmw e30 3,6 M5 motor kr70 000

BVLB
 Share

Anbefalte innlegg

hei!

selger et vanvittig artig leketøy p.g.a et tilbud på en kundebil jeg bare ikke kan si nei til. Planen var å shine den skikkelig opp. Men nå må jeg desverre overlate det til noen andre. Motor ikke godkjent i vognkortet. EU-ok til 2011

link til Autodb:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default

Er møkka lei testpiloter og sms-konger på 14år. Jeg er en opptatt mann, så ikke sløs vekk tiden min. men ring for en hyggelig prat om du ikke er under disse kategoriene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilsteindempere, eibah senkefjører, poly foringen i bakstilling. desverre orginale bremser.

småfiks vil si at det lekker litt vann inn fra takluken, kjøleviften betjenes ved bryter og ikke automatisk, turtelleren er litt overivrig og viser litt mye. Det er et par slike ting.

litt rust er det alltids på en gammel e30, men er ikke så ille.

sinnsykt artig bil, førstemann med 70k får den =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilsteindempere, eibah senkefjører, poly foringen i bakstilling. desverre orginale bremser.

småfiks vil si at det lekker litt vann inn fra takluken, kjøleviften betjenes ved bryter og ikke automatisk, turtelleren er litt overivrig og viser litt mye. Det er et par slike ting.

litt rust er det alltids på en gammel e30, men er ikke så ille.

sinnsykt artig bil, førstemann med 70k får den =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel føye til at det er mye godeler i understellet på denne, justerbare stab, Alle foringer er poly og/eller delrin- i tillegg er det sveist in justerbar camber og toe i bakstillinga.

Lykke til med salget, hilsen ex eier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...