BVLB Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hei! selger et vanvittig artig leketøy p.g.a et tilbud på en kundebil jeg bare ikke kan si nei til. Planen var å shine den skikkelig opp. Men nå må jeg desverre overlate det til noen andre. Motor ikke godkjent i vognkortet. EU-ok til 2011 link til Autodb: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Er møkka lei testpiloter og sms-konger på 14år. Jeg er en opptatt mann, så ikke sløs vekk tiden min. men ring for en hyggelig prat om du ikke er under disse kategoriene =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 fy faen drømme tralla dette da! hadde jeg ikke hatt 2 biler skulle jeg ha kjøpt denne.Denne går vel fort unna bare rett pers ser annonsen.lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hadde jeg hatt laksa på konto, hadde denne vært solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 ser ut som en morro bil hadde jeg ik hatt 2 biler hadde jeg nok ville sett på denne men vurdere jo salg så hvordan er det med å få motoren godkjent da??? sikert fler som vil vite litt om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hva annet enn motor er byttet=? driverk og understell?? hvordan er det me rust??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 du nevner "småfix" i annonsen.. hva innebærer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVLB Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 bilsteindempere, eibah senkefjører, poly foringen i bakstilling. desverre orginale bremser. småfiks vil si at det lekker litt vann inn fra takluken, kjøleviften betjenes ved bryter og ikke automatisk, turtelleren er litt overivrig og viser litt mye. Det er et par slike ting. litt rust er det alltids på en gammel e30, men er ikke så ille. sinnsykt artig bil, førstemann med 70k får den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVLB Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 bilsteindempere, eibah senkefjører, poly foringen i bakstilling. desverre orginale bremser. småfiks vil si at det lekker litt vann inn fra takluken, kjøleviften betjenes ved bryter og ikke automatisk, turtelleren er litt overivrig og viser litt mye. Det er et par slike ting. litt rust er det alltids på en gammel e30, men er ikke så ille. sinnsykt artig bil, førstemann med 70k får den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 denne bilen skulle hatt bredda stålfelger i stede for comp felgene. Ulv i fåreklær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngve Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Kan vel føye til at det er mye godeler i understellet på denne, justerbare stab, Alle foringer er poly og/eller delrin- i tillegg er det sveist in justerbar camber og toe i bakstillinga. Lykke til med salget, hilsen ex eier:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVLB Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 er veldig mange som er interessert i den, så prisen går ikke ned. det er bare å komme å se på den ved seriøs interesse, så kan vi heller snakke =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVLB Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 solgt =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg