Kai-P. Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 Veldig pen bil! Har du vurdert sideskjørter og GT-leppe foran?
Ryeng1 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Skrevet Mai 10, 2009 Veldig pen bil! Har du vurdert sideskjørter og GT-leppe foran? Takk for det! Vurdert begge deler ja, men må se ann lommeboka utover sommern ..
Ryeng1 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Update! Da har jeg bestilt følgende: - Xenonkit til kjørelys (6000k) - Øyelokk - Sorte frontblinkers - AeroTwin viskeblader regner med at alt er på i slutten av måneden
benger Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Virkelig pen bil! Du kan det å finne noen godklumper av biler Likte fargen veldig godt sammen med M-tech fangerne. Hvitt skinn i denne er jo bare prikken over i'n. Legg ut bilder av interiør og!
Ryeng1 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Virkelig pen bil! Du kan det å finne noen godklumper av biler Likte fargen veldig godt sammen med M-tech fangerne. Hvitt skinn i denne er jo bare prikken over i'n. Legg ut bilder av interiør og! Takker for det Hehe, leite noen uker for å finne ''den rette'' og kom plutselig over denne et par minutter etter at den ble lagt ut.. Ringte så selger å spurte om ditt og datt og endte med at jeg tok en tur til Skien for å ta en titt, og bilen ble med hjemover .. Hele fronten på bilen er ny da det var et innbruddsforsøk i bilen for en månedstid tilbake.. Så bilen er hel og pen utenom 4 bittesmå parkeringsbulker og litt småriper her og der.. Skal lakkere opp igjen begge sidene til sommeren/høsten samt lakkere tak og bakrutesenkern svart.. Vil prøve noe ingen andre jeg vet om har gjort for å skille meg litt ut Vet at rødt og svart er pent sammen, så why not? Interiørbilder kommer litt senere idag! akkurat vasket og gjort rein bilen så skal ut å knipse noen bilder snart
Breitling Skrevet Mai 12, 2009 Skrevet Mai 12, 2009 Rød bil og svart tak er en pen kombinasjon, så har tro på dette
Ryeng1 Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Skrevet Mai 12, 2009 Rød bil og svart tak er en pen kombinasjon, så har tro på dette Ja, liker rød bil med sorte detaljer godt, så vil tro at burgunder rød funker også
Turok Skrevet Mai 13, 2009 Skrevet Mai 13, 2009 Utrolig pen bil du har her peneste fargen på e36 syns nå jeg du får stå på videre og planene høres bra ut spør du meg
Ryeng1 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Skrevet Mai 13, 2009 Utrolig pen bil du har her peneste fargen på e36 syns nå jeg du får stå på videre og planene høres bra ut spør du meg Takker så mye er utrolig godt fornøyd med bilen og fargen! litt små stæsj er på vei mens resten kommer iløpet av sommern
Ryeng1 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 Hmm, igår kveld stoppet plutselig bilen min mens jeg kjørte.. For to dager siden ble det byttet bensinpumpe da den røyk, og fikk beskjed om at luftmengdemåleren min hadde tatt kvelden nå (pga Greenfilteret). Byttet så denne samt ene motorstyringsrellé da det plutselig begynte å knittre og pipe i den. MEN, bilen vil fortsatt ikke starte.. Noen som har en idé hva som kan være galt? Hadde vært veldig kjekt med bil ihelga så fint om jeg hadde visst litt mer til imorgen
Breitling Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Tenning OK?? Får den bensin??? lettest å starte dær. Ingen LMM´r liker åpent luftfilter
Ryeng1 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 Tenning OK?? Får den bensin??? lettest å starte dær. Ingen LMM´r liker åpent luftfilter Tja, var det da.. aldri hatt dette problemet før så er litt vanskelig å si hva som kan være galt.. Bensinpumpa ble byttet for noen dager siden så vil ikke tro den er gåen igjen alt nå.. Hørte den surkla litt når jeg vrei om tenninga istad også så vil tro det er noe annet.. Nei, dårlig med åpent luftfilter på Bmw gitt!
Dr_S Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 hvor er skjørtene du beskriver lenger oppe?ser det står under gjort, og da tror jeg du trenger et forsøk til Stemmer det gitt! ble en skrivefeil her er lakkerte orginal skjørt. Det er ikke skjørt, det er kanaler! Hehe Så ut som en meget ryddig E36 det her...hvor kjøpte du skiltlysene? Hadde tenkt å foreslå sorte blinkers foran, men ser du ahr det i dine planer allerde ja Ikke kjøp "karbon" emblemer, det kler ikke bilen synes jeg...mye penere med de org.
Ryeng1 Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Skrevet Mai 15, 2009 hvor er skjørtene du beskriver lenger oppe?ser det står under gjort, og da tror jeg du trenger et forsøk til Stemmer det gitt! ble en skrivefeil her er lakkerte orginal skjørt. Det er ikke skjørt, det er kanaler! Hehe Så ut som en meget ryddig E36 det her...hvor kjøpte du skiltlysene? Hadde tenkt å foreslå sorte blinkers foran, men ser du ahr det i dine planer allerde ja Ikke kjøp "karbon" emblemer, det kler ikke bilen synes jeg...mye penere med de org. Sorte frontblinkers er på vei med posten i disse dager så kommer på iløpet av neste uke regner jeg med Skiltlyspærene bestiller jeg gjennom en bekjent, så får greie priser på dette.. Har samme pærer innvendig og div andre steder også.. Gir et mer eklusivt og moderne look syns jeg istedenfor disse gule lysene Får kjøpt noe av det samme på dioder.no - se etter LED pærer. Kan virkelig anbefale SMD LED parklyspærer om du ikke vil ha ringer i frontlykene. Disse lyser en del bedre enn vanlige LED pærer og har også bedre holdbarhet..! Carbon emblemer skal på uansett hva folk sier syns det kler bilen bedre siden alt annet går i sort og rødt. (Skal bytte til sort grill etterhvert også). Også er det ikke alt for mange som har disse så skiller seg ut litt mer
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Skrevet Mai 15, 2009 hvor er skjørtene du beskriver lenger oppe?ser det står under gjort, og da tror jeg du trenger et forsøk til Stemmer det gitt! ble en skrivefeil her er lakkerte orginal skjørt. Det er ikke skjørt, det er kanaler! Hehe Så ut som en meget ryddig E36 det her...hvor kjøpte du skiltlysene? Hadde tenkt å foreslå sorte blinkers foran, men ser du ahr det i dine planer allerde ja Ikke kjøp "karbon" emblemer, det kler ikke bilen synes jeg...mye penere med de org. fikk nok spesifisert det godt nok... men derfor skjønner jeg ikke hvorfor han skriver m-tech edition i trådnavnet... når han ikke har komplett m-tech... men kanskje for å få flere til å se på tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå