TheUltimateDrivingMachine Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Tråden kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hehe så ut som en vankselig prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 lykke til har du fått prøven digitalt eller har du skrevet inn alt det der manuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Haha, sorry for denne tråden.. Trenger litt hjelp på en prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 lykke til har du fått prøven digitalt eller har du skrevet inn alt det der manuelt? Jeg legger det inn her, så går jeg på intenett på telefonen, og vips så har jeg alt jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 har du internett er jo disse sidene til hjelp for deg da: www.google.no www.wikipedia.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Jeg vet, men skjønner ikke hvordan jeg skal få alt det ut på google osv. Men alt kan slettes nå. Vet det ikke har noe her på bimmers å gjøre, men det var siste utvei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Jada, juksing er løsning på alle problemer... Ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ta deg en Cola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg