Gå til innhold

cd spiller-spytter ut cd ,og ingen memory


Anbefalte innlegg

som sakt cd spillern spytter ut cd hver gang jeg ska starte bilen ,har kobla en del cd spillere før, men da har det ikke vert no problem me at cd blir spytta ut og trekt inn igjen når man vrir på tenninga.. ,blir litt slit når jeg bruker mp3 cd og må begynne på låt nr 1 hver gang....

noen som har opplevd det samme ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har uoriginal spiller?

Spilleren trenger 2 stk 12v for å fungere.

Den gule ledningen (battery) skal til batteriet. (med ein sikring ved batteriet) Her går hovedstrømmen og denne har med minnet å gjera.

Den røde ledningen (acc) er greiast å koble til tenningen. Denne er remote og skrur spiller av/på med tenningen.

Du har nok gjort ein av 2 ting:

- Byttet om på gul og rød ledning

- koblet begge til tenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fra bil går det en LILLA\hvit ledning som går til GUL\rød på cd spiller( remoten til forsterkern står også her ,og fungerer som den skal)

RØD\hvit og ORANGE fra bil er kobla sammen (på orange står det at denne er permanent 12+v regardless of ignition) disse to er koblet til RØD fra cd spiller.

har prøvd og bytte om på gul og rød osv men da funker cd spillern i et halvt sekund før den blir helt død., .. foreløpig er dette det eneste som fungerer.

uorginal ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble svimmel av å lese den beskrivelsen der. Om det er så ille så ville jeg lagt opp en ny kabel fra batteri som du kobler til gul på spilleren. Og kobler orange fra bilen til rød på spilleren.

Så tar du den som går til forsterkren å setter på blå ut av spilleren. Så funker det ganske garantert som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om du har kobla rett. Kan være at ledningnettet til 12v er for dårligt. Kobl opp ledning direkte ifra batteriet. Eg stoler iallefall ikkje på det originale ledningsnettet og kobler alltid spillerene direkte på batteriet!

Sjekk og jordingen. Kan væra dårligt der og.

Er ofte (altfor) tynne ledninger til spillere i bil.

Du kan ta ein ledning ifra spiller, ut døra og til batteriet, Da ser du om det hjelper på problemet ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...