Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Pff.. drittunge...

Syns bilen e rå eg Dan;) Bare fikse opp takluka så blir dinna fin.. eg fortjena en tur en dag du har tid og:)

Thanks! Ja du skal få ta deg en tur. Bare pass på lappen ;) Har holdt på å miste den noen ganger no :? Ikke det at eg kjører gris, men typisk dei gangene eg har trakka til litt på gassen, så møter eg purken :lol: Seinast i går i rundkjøringa på vei heim, så trakka eg til og kom litt brei ut og der kom seff purken inn i rundkjøringa fra venstre og såg meg, så da var det strake veien opp i botnaholten og parkere i carporten :P Dei tok ikke meg igjen :lol:

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Tøff bil det der ;) M5 replica look, men hvorfor har du plassert M merket på feil side av baken?

heheh ja veit.. Skal bytte side, men er ikke jeg som har plassert det der :wink:

Skrevet

Så du sie eg kjøre gris?? :P

Hehe.. pleia å ha mest uflaks med fotoboksane eg da:)

Tippa det e vanskelig å holde seg unna kickdown med dinna maskina.. :)

Skrevet
Så du sie eg kjøre gris?? :P

Hehe.. pleia å ha mest uflaks med fotoboksane eg da:)

Tippa det e vanskelig å holde seg unna kickdown med dinna maskina.. :)

heheh nei eg seier ikke at du kjører gris, men det er lettere å kjøre gris når du har litt motor :P

Men eg tror du må bytte slagordet ditt på profilen din, siden du aaaaldri kjører gris :lol:

Skrevet
Fin 540 =)

Luftinntak til front fangern får du kjøpt på ebay, søk på e39 front grille

Thanks og takk for tipset.. Fant på ebay, men det såg ganske enkelt tilaga ut. Kan jo lett lage det selv. Grillen min er helt lik bortsett fra luftinga. Eg jobber som dreier, så eg kan jo bare dreie noen syrefaste rør og høypolere de eller børste rørene og sette inn i grillen eg har :) Bare bore ut med hullbor og sette inn.

Nice og takk igjen !!

Skrevet

Men eg tror du må bytte slagordet ditt på profilen din, siden du aaaaldri kjører gris :lol:

Tok meg der. :wink:

Men slike bila skal brukast litt av og til.. Vis ikkje kunne du kjøpt 520 liksom :)

Skrevet

Tok meg der. :wink:

Men slike bila skal brukast litt av og til.. Vis ikkje kunne du kjøpt 520 liksom :)

heheh ja eg gjorde det :P

Ja sant det :) 520 blir litt i slakkeste laget for meg. Har liksom aldri hatt en bil under 200 hk bortsett fra skroten ;) Men har kjørt 520 og 150 hk i en så tung bil er slakkt.

no har eg og montert lufting i støtfangeren til bremsene. Gjorde det enkelt. Isteden for å kjøpe en grill med lufting for 3000 kr, så kjøpte eg bare noen syrefaste koppholdere på solheim diesel og monterte selv. Kostet meg da 230 kr :lol:

Kappet bare av bunnen i koppholderene, boret hull i grillen og festet dei med sikaflex.. Vips så var det gjort :D

Skrevet

Det blei bra.. stilig med litt heimemekk faktisk, bare ikkje ta den helt ut :D

Legge ut bilder no da.. så må du få med et bilde av hjula du vurdera å skaffe. ;)

Skrevet

Her er ett nytt bilde. Dårlig mobil bilde fra verkstedet. Irriterende med lyset fra taket som skinner igjen. Er ikke rette inntrykk på bildet.

Men no er det montert med lufting til bremsene.

upna6vyrwx1h9lpui5re.jpg

8rdb68j8fq4v2n6dsk19.jpg

Skrevet

Dei intakene, har du laga dei sjøl? Eller kjøpt?

Har sett bilen eit par ganga no etter du har montert dei, å sitte å lura på korleis dei hadde sett ut dersom dei hadde vore svarte innvendi?

Men flott bil, det e no berre grett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...