heltn Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hei! Lufter salget av min e30 320i 86 mod. Bilen kjøpte jeg for å ha en bil, toppen var gåen, så jeg begynte og skiffte den, men så ble det en gjennomgang av bilen, tatt alt av rust (litt overflate her og der) Pussa ned understell, lakkert. skiffta topp til 325 AMC 2000 porta topp me racing ventiler. Info: 320I 40/40 senking 9" felger bak å framme nye framskjermer Bytta fra pre-face til face front (nytt) Gule sjeldene lykter framme AMC 2000 885 Porta m/racing ventiler (Overhalt å syrevaska) nye strekkbolter Ny pakkning Nye pakninger til insug Nye bolter 2stk skinnstoler ( m3 ) turbo måler DTM speil Oljetrykk måler olje temp måler nytt gulvteppe nye slite deler bytta Nye sota blinklys front Rusta er tatt A-dekk turbo kitt 2,5" * 2 potte Turbo 4" inn 3" ut Westgate lakkert hus blå mettalic Intercooler type stor nye dekk bak gode dekk framme sikkert mer, bare å spørre. Masse kvitteringer har jeg også. Denne bilen har jeg eiet i snart 2 år å den har stått tørt og fint. Dden er klar til fyller og lakkering. Det som må gjøres: Bygge eksos (får med 5 meter med 3"rør å bakpotte) Stille om registeret EU-godkjennes Lakkeres Ny dør eller fikses Sideskjørt (har orginale liggende) Akkurat bestilt Carbon emblemer bak å framme å sota baklys som er på veg fra GS. Bilder: Bilen vurderes solgt om jeg får et OK bud. Brukt masse masse timer og mye penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 er tingen Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 ohh denne fikk jeg lyst på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 jeg vill haa den;) hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Why?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Den kan bli en av deres og den, kom med et bra bud! JonasD, begynner og bli lei, rett å slett. men får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsebrakar Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hva vil et OK bud si? Og hvor holder du til hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 70 + - Holder til i Hardanger -Jondal Tlf: 48050172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 70 + - Eh.. som i 70 000?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Ja 70.000 vil jeg påstå er ikkje så galen pris, pris kan disk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 kva kjøpte du bilen for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325i86 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 hei kor kjøpte du det klistermerke i frondt ruta ?? den bilen der kan jaggu bli fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 kjøpte den for penger. Klistremerke lagde jeg på en side:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Ganske stiv pris for en fancy topp/gren/turbo med litt bil rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Ja ok. men slik får du holde for deg selv, ga en pris antydning jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 rundt 70 er jo ikkje så upris for denne.... A-dekk kittet koster jo rundt 14k bare det, felgene har en del verdi osvosv..... Hva han gav har jo ingenting å si da han har gjort MYE etter han kjøpte den. Lykke til med salget, men håper du lakker den å gjør den ferdig sjøl, denne har POTENSIALE! =) Sorry for OT i tråden =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg