325arve Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Har en bakrutesenker som jeg skal feste! Hva er best å bruke? Teip eller lim? Sikafleks?
lloydsb Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 sikaflex f.eks med stropp igjenom bilen får å holde den på plass over natta
S.Arnesen Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 med stropp igjenom bilen får å holde den på plass over natta hvordan får man til det
Ole@Automote Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 Sika eller en annen type monterings lim. sånt kjøper du feks på byggern.
Erik S. Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 med stropp igjenom bilen får å holde den på plass over natta hvordan får man til det gjennom dørene kanskje
S.Arnesen Skrevet Mai 7, 2009 Skrevet Mai 7, 2009 gjennom dørene kanskje hmmm, skeptisk... Har festet bakrutespoiler på min, da tok jeg å smurte på godt med tec 7, presset det på og holdt det der i 5-10min. Etter det tok jeg maskeringsteip (legger ikke igjen rester) og la på mange remser så stramt jeg fikk til. Holdt seg på plass som bare det Ett lite tips er å være to ved montering, mye enklere for to å sentrere osv osv...
pettmon Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 Jeg brukte sikafleks og så har jeg noen sugekopper med en bøyle på kjøpt på biltema , til å holde press på + teip ( gaffa ) lot det stå i 24 timer og da holder det . http://www.biltema.no/products/product. ... emId=98835 Petter
Gjest Skrevet Mai 10, 2009 Skrevet Mai 10, 2009 sika holdt ikke på min bil, løsna etterhvert, blei sur og satte den inn på riis bilglass i skien, de brukte rutelim det har holdt i 3 år nå og sitter like godt, betalte 500 kroner det var inkludert lim , sto og herda i 4 timer så var den klar for all slags vær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå