Gå til innhold

Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo


Rayman
 Share

Anbefalte innlegg

du gjør mye fint arbeid! kjekt når karosseriet er såpass helt også, kjekt utgangspunkt!

fått noen priser på lakkering i nærheten eller? har en e30 som trenger lakk eg og :)

Takker for det er kjekkt og høre :)

Ja, er jo mye kjekkere når det ikke er så mye rust som stopper pågangsmotet for det har det virkelig gjort med andre prosjekter :lol: Men litt er det jo, men er ikke mere en at det tok eit par kvelder så var det gjort.

Har ikke sett etter lakkerer riktig ennda for er ikke helt sikker på om det blir hel lakkering denne vinteren eller om jeg skal ta det neste.

Er det E30 din så skal i lakkboksen da eller? Er jo mange lakkerere

rundom, men aldri noen som har tid da du vil ha det gjort :P

ja virker fint å ha så bra utg pkt.

ja min trenger lakk, om det blir bare deler av den pga et kanalbytte eller helt ny farge osv osv vet jeg ikke.. har lyst å bygge motor så kan evt tilpasse ny motor i annet karosseri så bilen kan lakkeres en vinter uten motor osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke allerede har gjort det burde du stive av baken på bilen siden du har skjært ut hjulbrønnen. Sveis inn en bjelke mellom vangene som er på hver side av hjulbrønnen, for det holder ikke bare med stab-stag mellom tårnene.

Kjempeflott! Veldig bra du sier ifra for når du sier det så mener jeg og huske og ha sett det blitt gjort i andre prosjekter, men kom ikke på dette i farta! Men regn med dette som gjort :D

Bare hyggelig:) Med den spreke motoren du skal ha kan bilen lett vri seg litt i baken og det er jo umulig å rette opp igjen så da er det viktig å stive godt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Du Raymond, venter på samme coilovers selv, bare til e30 med coilovers bak også. Du som har sveist ditt?

Ok nice, er jo til E30 mitt og :) Har sveisa det selv ja.

Åå, trodde du hadde til e36 jeg. alså 5 bolt. Men du har PM :)

Ja, spindel og opphenge e E36, men så har eg sveisa det på K-Sport coiloveren då om du skjønne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Raymond, venter på samme coilovers selv, bare til e30 med coilovers bak også. Du som har sveist ditt?

Ok nice, er jo til E30 mitt og :) Har sveisa det selv ja.

Åå, trodde du hadde til e36 jeg. alså 5 bolt. Men du har PM :)

Ja, spindel og opphenge e E36, men så har eg sveisa det på K-Sport coiloveren då om du skjønne :)

aaa si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice E30:-) Må ha 318i merke på.:-)

Takker for det, 318i merke skal beholdes på ja :D

Har 1 skift igjen nå på jobb så er det 5-6 uker fri :D Skal satse på og få gang på motoren i løpet av den tiden, venter kun på alu radiator og oljekjøler ifra US and A. Må også få ferdig bensinsystemet og lage adapter til E36 M3 bremsene bak.

Buret bestillte jeg for over 6 uker siden og venter ennda! :?

http://www.quality-autoimport.no virker ikke til å være særlig seriøse! må sende 2-3 mailer og det går 1 uke mellom hver gang de svarer og når jeg ringer så blir jeg lovet at de skal sjekke opp i det og komme tilbake til meg, men hører aldri fra de! Blir så forbanna av slikt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte diffen din eg, har snusa på an o ser du;-)

E fine den vettu, får håpa an holde ei stond :)

Eg e spennte på kossen utv. blir.. det ska jaffall var likt som E36 M3 har og det e ca. 110-120km/t på andre gir.

Har kjupt meg sviktstålakslingar og nå så blir og bytta t dei når dei M3 akslingane ryke for de rekne eg me dei komme t å jer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice E30:-) Må ha 318i merke på.:-)

Buret bestillte jeg for over 6 uker siden og venter ennda! :?

http://www.quality-autoimport.no virker ikke til å være særlig seriøse! må sende 2-3 mailer og det går 1 uke mellom hver gang de svarer og når jeg ringer så blir jeg lovet at de skal sjekke opp i det og komme tilbake til meg, men hører aldri fra de! Blir så forbanna av slikt :roll:

etter at dei nye folka kjøpte bedrifta så har det tap seg ein del.

eg kjenner han som starta det heile og han kunne tinga sine godt, pluss han var sjukt hjelpsom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Rayman changed the title to Banebil E30 M3 Turbo + E46 M3 Turbo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...