Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
For meg så ser det ut som at håndbrekket er kobla riktig hvertfall. BIAS ventilen justerer trykket på bakbremsene fra hovedsylinder foran. I følge koblingskjema jeg fant på nett er det inn foran og ut bak slik som det er kobla.

EDIT: mener slik du hadde det først ja....

khu7x9lkfaa0azzts31x.jpg

Hva med å bruke en Sellholmventil for å være sikker på å ikke blokkere bremsene ufrivillig? De har et koblingsskjema på sin hjemmeside Sellholm.se.

kopplings-schema.jpg

Skrevet

For å spøre enkelt;

ER det et problem at hyd. brekket går på samme kretsen som bakbremsene?

I stedenfor å ha egen krets og egne kalipere til det bak.

Skrevet

Har laget meg dashbord i aluminium, nesten ferdig skal bare lage noen hull til brytere så blir det tatt med til flocking.

Ny clutch klar til montering med nytt svinghjul.

3lxerzzag0p3z0lwfwj8.jpg

s53b36m7b5bbmx83mlss.jpg

6f256c4lrgiz3jx9v76r.jpg

byiw8cemic731n0dl009.jpg

ui5ylzxc9ex5wjc4s95m.jpg

Skrevet

Sånn teknisk sett så skal jo 4 eller 6 punkt setebeltene holde personene helt fastspent, men ting flytter jo godt på seg under en krasj i øvre skala.. Så skal ikke se bortifra at man kan slå panna i en av de kantene der, og da er det game over. :-k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...